Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee, dat is nieuw voor mij. Ik heb alle functionaliteit van Robert Hermans gekregen. Ik kan mij niet herinneren dat hij dat ook vermeld heeft. Wat bedoel je precies met 'de 1 minuut klokken'?1) Ik heb je documentatie gelezen maar kun je bij speed ook de 1 minuut klokken?
(na ontkoppelen van de lijn moet je binnen 1 minuut de speedtaak aanvangen)
Ja, van 1 naar 20 minutenkun je de werktijd bij speed ook van 4 naar 3 minuten terugbrengen. ( dit als variabele instelling) Dit gebeurt nog regelmatig op internationale wedstrijden.)
Ja, instelbaar van 5-20 minutenkun je de werktijd van afstand van 7 minuten ook naar 6 minuten terugbrengen. ( dit als variabele instelling) Dit gebeurt nog regelmatig op internationale wedstrijden).
Zie PB.kan ik er ergens wat screen dumps zien van de speed/thermiek en afstand?
Ik ben benieuwd!Ik ga de app gebruiken bij F3B wedstrijden!
Hoi Robert,Hi Leon,
Dank voor de mooie App. Het werkt prima, ook voor F3B. Het is even wennen na jaren gebruik van de Palm. Veel van de opties, zoals het ritme-signaal, zet ik uit, deze leiden in de praktijk alleen maar af. De door Jeroen gevraagde 60 seconde check bij Speed lijkt mij ook hooguit een 'nice to have optie', dit is zelden nodig.
De eerste versie van de App heb ik in 2009 gemaakt. Toen voor F3K en F3K Mini. Daarna heb ik F3J, F5J en als laatste F3B toegevoegd. Daar is nu mijn aandacht op gevestigd. Inmiddels zijn er zo’n 1000 downloads. Het gaat best aardig maar rijk word ik er zeker niet van. De App is vermeld op RC-Groups en RC-Network, eerst in het F3K forum, daarna ook in de Thermal forum, hier. Ik heb hem nog niet vermeld in het F3X forum, wat eigenlijk beter zou zijn. Ik wil liever geen reclame voor mijn eigen App maken. Eigenlijk moet een enthousiaste gebruiker een berichtje plaatsenHeb je al wat belangstelling voor je app? Heb je hem al geplugd op rc-groups en rc-network? Ik denk dat er zeker belangstelling voor zal zijn.
Nee, je vraagt helemaal niet teveel. F3F zat al een tijdje in mijn hoofd, alleen heeft niemand nog precies opgeschreven wat hij wilde hebben. Dat heb jij nu opgelostWellicht vraag ik teveel - maar het zou geweldig zijn indien in een volgende release ook F3F wordt toegevoegd. De app zou dan kunnen dienen als wedstrijd-installatie. ... <uitleg>.
Deze app maakt dat we een robuust systeem hebben voor F3F tijdwaarneming en maakt de taak van de wedstrijdleider eenvoudiger.
Ik ga zeker een keer kijken. Ik heb diverse kisten die ik langs de duinen kan laten janken, mits goed bestuurdLeon, de mooiste manier om je in F3F te verdiepen is gewoon eens meedoen met een wedstrijd. We vliegen - bij goede wind - elke twee weken op de maasvlakte. Je kunt meedoen met elke zwever, ook dlg of hotliner kan…