F3K wedstrijd 4/7 te Meerhout.

Beste F3K vrienden,

De volgende Belgische F3K wedstrijd vindt plaats op zondag 4 Juli (4/7) op
de terreinen van KMC.

Hier is de link naar de site van deze club:
Kempense Modelclub vzw - Meerhout - Clubnr. 18

De wegbeschrijving vind je hier:
Kempense Modelclub vzw - Meerhout

Het inschrijvingsgeld bedraagt 5 euro. Dit jaar worden de taken
getrokken door de piloten, in de volgorde van inschrijven.

Voor de middag zijn er hot-dogs voorzien voor de prijs van 2 euro. Drank kan bekomen worden aan de prijs van 1.25 euro.

Er kan gekampeerd worden vanaf zaterdag. Let wel dat er geen stromend water aanwezig is. Elektriciteit is er desgewenst met een generator.

Graag hadden we iedereen tussen 9:00 en 9:30 daar gezien, zodat de
wedstrijd rond 10:00 kan beginnen. Van de vaste piloten wordt verwacht
het volgende bij hebben: Iets om te schrijven, chronometer en
onderlegger. Voor de andere piloten is er materiaal ter beschikking.

Stuur deze mail verder door naar andere piloten die misschien ook
graag eens deelnemen aan een F3K wedstrijd.

Heb je een DLG en wil je van het wedstrijd gevoel proeven, kom dan zeker langs. De F3K
wedstrijden in Belgie zijn nog jong en we zijn steeds op zoek naar nieuw jong en oud talent!

Groeten en tot dan,
Johan

Beste F3K vrienden,
De volgende Belgische F3K wedstrijd vindt plaats op zondag 4 Juli (4/7) op
de terreinen van KMC.
Voor de middag zijn er hot-dogs voorzien voor de prijs van 2 euro. Drank kan bekomen worden aan de prijs van 1.25 euro.
Johan

OK voor mij twee Duvels alstublieft om vlot te draaien bij het lanceren :p

Yves

zoals een filosoof ooit zei: " i'll be back!" :rolling:

Wow ! "I'll be back" : We wait all night for news like this (Donald Fagen, Filosoof bij Steely Dan).

Zeg vuurvosje, en is er daar nog een treffelijk hotelleke in de buurt van Meerhout (als splinters) ? Niet te duur: als 't kan zelfs onder de 250€ :p

Met mijn hoofdsponsor in Hoegaarden kan ik jammer genoeg de voordelen van Duvel bij het lanceren van DLG's en ander frisbees niet te sterk benadrukken:rolling:

Yves

Wow ! "I'll be back" : We wait all night for news like this (Donald Fagen, Filosoof bij Steely Dan).

Zeg vuurvosje, en is er daar nog een treffelijk hotelleke in de buurt van Meerhout (als splinters) ? Niet te duur: als 't kan zelfs onder de 250€ :p

Met mijn hoofdsponsor in Hoegaarden kan ik jammer genoeg de voordelen van Duvel bij het lanceren van DLG's en ander frisbees niet te sterk benadrukken:rolling:

Yves

zoek maar eens op hotel CORBIE te Geel.
dat ligt aan de markt in geel en is dus leuk om savonds te gaan terrassen.

hotel VIVALDI in geel ligt aan de afrit van de snelweg en is net iets minder boeiend, maar wel een hotel.

ook hotel ROSENDAELHOF is super leuk.... is in een oud herenhuis in het midden van het centrum, en heeft het stadspark tegen hun tuin liggen :)

ik had alle hotels met link geplaatst hier, tot de poes over mijn keyboard liep en alles weg was.
te lui om opnieuw te zoeken :)

via google ff de namen en de plaats GEEL intypen.

Geel is de stad waar ik in woon, en het ligt op 10-15min rijden van het kleine dorpje meerhout.
een leuke optie dus!

'T is voor mij "maar" 410 kilometer heen en terug maar ik ga toch helaas niet aanwezig zijn, die dag moet ik natuurlijk weer werken.. :( wel jammer, zou wel eens een bezoek willen brengen aan onze zuiderburen met de Twister en MiMi!

je neemt gewoon verlof!
opgelost :cool:
wie werkt er nu int weekend? en dan nog op wedstrijddagen!

ikzelf ben nog nooit in meerhout gaan vliegen, dus voor mij onbekend terrein.

@yves, dan zie ik u zondag :) of gij mij... (der loopt maar ene zot rond )

ondertussen ben ik al beroemd door mijn Tshirt :p dat draag ik al eens op speciale gelegenheden :D

Tijd om het geheime wapen te ontplooien!

Een zwevertje werpen met buikgriep kan leiden tot een extra boost in't rond draaien. Getest ten velde!

Cheers,
Johan

hola hola!

spelvervalsing noem ik dat!

uwe eigen thermiek gaan produceren op dat veld... kan niet eh makker!
ik vrees dat we u dan moeten diskwalificeren...

(tenzij we in dezelfde ronde staan, dan haal ik er mijn voordeel wel uit ;) )

overnachting

Het terrein in Meerhout ligt op de grens met Mol, mochten er nog piloten een slaapplaats zoeken:
De Gemeente Mol - Toerisme
o.a. 't Spijker ligt op een boogscheut van het modelvliegveld.
Groeten,
Peter
(toeschouwer F3K, zonder aandelen in B&B's of hotels ;-) )

wou mezelf nog wat klaarstomen voor morgen... gewoon wat gooien en oefenen op het vangen aan de werpstift...

ik kom dus op het vliegplein aan, begint het te regenen....
na een half uur regen kon ik eindelijk beginnen...
maar ik heb welgeteld 10minuten op t veld gestaan...
4bft en zo turbulent dat ik soms op 15sec beneden was.
ze smeten me echt per 10meter naar beneden.
het was zo gevaarlijk dat ik men kistje niet stuk wou vliegen en dus wijselijk besloten heb om in te pakken.

we zien wel voor morgen dus :)

menskes , ik vond het super leuk!

heb een hele mooie dag gehad, en het was weer aangenaam met de nederlandse "concurrentie" erbij :rolling:

was uit mijn ogen gezien een zeer veranderlijke dag.
doorheen de dag waren er thermiekbellen met hopen, gevolgd door 10-15minuten vreselijke lucht, zodat 1minuut volmaken al een opgave werd.

ook op lichamelijk vlak was het zeer veranderlijk, aangezien ik met een volledig stijve schouder aan de start kwam. ik leek wel 80 jaar.

voor de rest heb ik aardig genoten van het vliegen, en er zijn niet al te veel stukken gevlogen.

helaas 6de geworden achter de nederlandse top!

maar mijn motto is, als je niet mee kan, doe dan maar wat meer u best!
(of was ik degene die steeds zei, "ik doe mijn best, en de vlieger doet de rest"?)

Laatst bewerkt door een moderator:
Didier, je was eigenlijk erg goed voor de pauze. Als enige alles volgevlogen en dat had niemand gedacht, Klasse

Yves moest door een zweepslag helaas al in de eerste ronde opgeven. Erg triest en zeer jammer voor Yves die hier was om zich te selecteren voor de Belgische ploeg.

En weer Peter die toeslaat. Met Twister2? :vroeg iemand. Antwoord: ja, met Twister 2

Erg leuke dag, toch nog een cafe/slijterij gevonden en net lekker gedoucht.

België bedankt,

Loet

Back