F3K wedstrijd 4/7 te Meerhout.

Peter,

zeer goede beslissing. Ik vlieg met Jeti met de 6 kanaals ontvanger en heb nog geen storingstikje gehad. Ook is het een zeer groot voordeel dat je kunt vliegen wanneer het je uitkomt en je je niet bezig hoeft te houden met bezetting van frequenties.

Bas

het mooiste is dat die lange antenne niet meer in de weg steekt! een nadeel is dat je er geen lintje meer aan hebt hangen die de windrichting verklapt...

6 Didier Jaemers alias Firefox 5176

hehe, is eigenlijk echt wel grappig, overal waar ik kom noemen ze me firefox, of sinds enkele dagen zelfs vuurvosje (met dank aan yves geloof ik)

ik heb geen idee waarom ze dit doen, maar het is wel leutig.

zou het kunnen omdat de nederlanders men naam niet kunnen uitspreken (uit ervaring weet ik dat NLers er moeite mee hebben)

je mag me ook DJ noemen, of als je men naam juist wil uitspreken , je zegt hem zo: "Diedjee" zo spreek je Didier dus uit, hij is franstalig.

ik haat hem zelf erg dus heb helemaal geen probleem met firefox :)

nu ff trug ontopic...
@ peter, als ik wist dat dit je eerste wedstrijd was, dan had ik een supportersteam meegebracht! :)
met toeters , ratelaars en uiteraard vuvuzelas!
ik geloof dat ze in meerhout geen dB limiet hebben...
in herentals kan ik dit niet doen, daar zitten we met 80dB limiet!

ik hoop dat je de flutter er uit krijgt...

eerst een andere aanstuurstangetjes gebruiken (1.5 of 2mm)
als t dan niet opgelost raakt, kan je nog servos wisselen.

de spleet zou ik zowieso terug dicht tapen.
is altijd beter.

"Didier", goe hé, maarja ben dan ook belg.
De speling zit op de servo ni op de aansturing.
En de flaps van Peter A. zijn twister2 had ook speling, zou dus wel is aan de spleet kunnen liggen van de flaps.
We zullen weer wa eens testen. Had de twister1 nog maar van in Lier en heb me in die 3 weken vooral bezig gehouden met hem wa af te stellen naar mijn vliegstijl.
Laat aub wel de Vuvuzela's waar ze zijn, kan ze al nimeer horen:nooo:
Peter

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de mooie wedstrijd. Complimenten aan de organisatie; zeer efficient werkende geluidsfile (MP3 speler via megafoon) voor het perfect aangeven van zowel de invliegtijd als werktijd! Ook heerlijke hamburgers en hotdogs tijdens de pauze.

Zelfs het bestelde weer werd geleverd; geen regen en niet al te warm. Mooi was ook de strijd tussen Loet en Henk P. tijdens de laatste vlucht 1x5 minuten. Het eerste deel van hun vlucht pakten ze een belletje, om na ongeveer 3 minuten vliegtijd samen op een hoogte van ongeveer 5 meter weer boven het startveld terug te komen. Loet vond als eerste toch weer een klein belletje en kon weer wegkomen. Henk weigerde om de vlucht op te geven, en wist vanaf wel erg lage hoogte (2-3 meter?) toch weer weg te draaien. Super om naar te kijken!

Peter A.

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de mooie wedstrijd. Complimenten aan de organisatie; zeer efficient werkende geluidsfile (MP3 speler via megafoon) voor het perfect aangeven van zowel de invliegtijd als werktijd! Ook heerlijke hamburgers en hotdogs tijdens de pauze.

Peter A.

wij belgen proberen alles strak te regelen ;)

geen idee ;) bij ons op mach word er met de laptop een programmatje afgespeeld door een luidspreker die er aan gekoppeld word :)

wat proffesioneler... maar we hebben die middelen dankzij het hele F3J gebeuren bij ons op de club :)

Mooi was ook de strijd tussen Loet en Henk P. tijdens de laatste vlucht 1x5 minuten. Het eerste deel van hun vlucht pakten ze een belletje, om na ongeveer 3 minuten vliegtijd samen op een hoogte van ongeveer 5 meter weer boven het startveld terug te komen. Loet vond als eerste toch weer een klein belletje en kon weer wegkomen. Henk weigerde om de vlucht op te geven, en wist vanaf wel erg lage hoogte (2-3 meter?) toch weer weg te draaien. Super om naar te kijken!

Peter,

helemaal mee eens dat dit de mooiste ronde van de dag was. Het was geen makkelijke bel om uit te draaien omdat deze nogal turbulent was en beiden de nodige ballast aan boord hadden.

Bas

Amai ! Mijn been !

Beste draaivliegers,

Prachtig weer, mooi veldje, goede piloten en een prettige en ontspannen sfeer. Dit alles alleen al was de reis meer dan waard. Maar goed, op één been is alles ietsje moeilijker :(

Terug in Lyon (back in the USSR [URL="
- beatles - Back in the U S S R[/URL] ) vertelt de dokter mij dat het "alleen een lichte verrekking is "en geen spierscheuring. ~10 jaar terug had ik hetzelfde voorval met de linkerkuit, en die was binnen drie weken terug OK. Dus voor de DM in Delmenhorst midden oogst is alles OK, maar Mücke valt in 't water.

Wat de uitslag betreft in Meerhout als splinters : er staan veelsteveel Hollanders bovenaan:rolling: Maar ons vuurvosje kan ook vliegen zie ik !

Loet doet het goed, Peter doet het nog iets beter en Bas zit op het terras gekneld tussen deze beide ourang outang launchers. Grote klasse en het puntenverschil is dan ook miniem.

Ik was blij om mijn sparring partner Henk Pietersma terug te zien, met zijn Stobel en vol moed en enthousiasme. Way to go buddy !

Beste vrienden : tot in Delmenhorst en daarna Herentals, uiteraard op twee benen.

Godspeed,

Yves

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug in Lyon vertelt de dokter mij dat het "alleen een lichte verrekking is "en geen spierscheuring. ~10 jaar terug had ik hetzelfde voorval met de linkerkuit, en die was binnen drie weken terug OK.

Laatst gewijzigd door YVES DE VRIENDT; 7 juli 2010 om 12:11 Reden: spelfout

Yves,

dat is goed nieuws!!!!

En het is inderdaad onmogelijk om "ourang outang launchers" in een keer correct te spellen.

Zie je in Delmenhorst!
Bas

als je nu is met de fiets kwam volgende keer? dan zijn je benen goed los gereden ;)

ik vond het erg jammer yves... maar het was nu zo...
ik wou gerust voor je gooien.
wij linkshandigen moeten elkaar steunen eh!
volgende keer geen gemaar dus....

Yves,

Goed te horen dat het meevalt met je blessure. Hopen dat je kadaver zich weer snel herstelt:D

Het is duidelijk dat Peter Aanen op de hoogste rots zit.

See you,

Loet

dat is met zijn grote lichaam dat die hoger gooit... die start al hoger met het gooien!

en per generatie worden de mensen 3 tot5cm gemiddeld groter!
dus als ge nog 10j door doet met DLGen dan krijgt ge serieus op u donder ;)

vanaf nu neem ik een dwerg als werper... hij start misschien van iets lager, maar uiteindelijk heb je op het einde een metertje dat je kan zakken ;) en dan komt het grondeffect pas tot zijn recht.

vanaf nu dus iedereen een dwerg in zijn zenderkist meenemen.

Back