F3K wedstrijd 4/7 te Meerhout.

en per generatie worden de mensen 3 tot5cm gemiddeld groter!
dus als ge nog 10j door doet met DLGen dan krijgt ge serieus op u donder ;)

Vuurvosje,

Laat je niet intimideren door lichaamslengte noch ouderdom.

Neem dit als richtlijn : "hard tegen hard zei klein veertje en hij scheet tegen de donder" letterlijk vertaald uit het Zuid-Afrikaans : "hard teën har sê klein veertjie en hij skeet teën die donner".

Want met de FW5 gaan we alles winnen : [URL="
- FW5 flow HD[/URL] ... van zodra mijn rechter kuitspier terug operationeel is natuurlijk.

Lyon, 36°C pfff... pfff...:schrik:

Yves

Laatst bewerkt door een moderator:
heb je ook een flow besteld dan?

tuurlijk gaan we alles winnen... sterker nog, de rest gaat verliezen! :p

heb gisteren mijn kielvlak beneden gerepareerd na een onzachte landing op de wedstrijd, en ineens mijn ruddertje omgekeerd! (jawel tis eindelijk gebeurt)

heb vandaag wat proefvluchten gedaan (bij 38°!!!) en nu kletst dat veertje eindelijk niet meer ;) opgelost dus...
hoger gooien doe ik niet echt denk ik.
maar dat was niet nodig.
heb vandaag 8vluchten gedaan, waarvan 7 waarin ik wegraakte en 5min later op 250m hing te bengelen!
thermiek met hopen dus.

heb je ook een flow besteld dan?
heb vandaag 8vluchten gedaan, waarvan 7 waarin ik wegraakte en 5min later op 250m hing te bengelen!
thermiek met hopen dus.

Jaja vurige vos : natuurlijk heb ik de flow besteld, maar dat blijft strikt tussen ons hoop ik :rolleyes:

Op 5 minuten naar 250m is minder als 1 m/s :confused: dus niet zo verbijsterend, maar 7 maal op 8 de bel kunnen oppikken is fantastisch. Ik denk dat je in Herentals gaat winnen.Hangt er alleen van af hoeveel Noorderburen meedoen.

Groetjes,

Yves

Jaja vurige vos : natuurlijk heb ik de flow besteld, maar dat blijft strikt tussen ons hoop ik :rolleyes:

Op 5 minuten naar 250m is minder als 1 m/s :confused: dus niet zo verbijsterend, maar 7 maal op 8 de bel kunnen oppikken is fantastisch. Ik denk dat je in Herentals gaat winnen.Hangt er alleen van af hoeveel Noorderburen meedoen.

Groetjes,

Yves

ja t was minder dan 5min ;)
ik gok op iedere keer als ik 360° bochtte dat ik een goede 8-9meter omhoog ging...
was soms om bang van te worden.
zelden zo een duwtjes gehad bij men dlg's.
soms werd ik gewoon helemaal op de kant geduwd, en moest ik aardig tegensturen om niet weg te kappen.

tuurlijk blijft dit onder ons... we willen tenslotte niet dat iedereen er staat met een flow zoals dat is met de twisters nu...
anders is de lol er weer snel af. :p
ik heb liever iets dat niet te veel anderen hebben.
zo maak je het verschil!

ja in herentals heb ik het thuisvoordeel, maar dat wil niet zeggen dat ik er wat van bak... ik heb dan tenslotte men flow nog maar enkele weken.

ja t was minder dan 5min ;)
ik gok op iedere keer als ik 360° bochtte dat ik een goede 8-9meter omhoog ging...
was soms om bang van te worden.
zelden zo een duwtjes gehad bij men dlg's.
soms werd ik gewoon helemaal op de kant geduwd, en moest ik aardig tegensturen om niet weg te kappen.

tuurlijk blijft dit onder ons... we willen tenslotte niet dat iedereen er staat met een flow zoals dat is met de twisters nu...
anders is de lol er weer snel af. :p

Wel, de beste bellen die ik ooit had waren in Bloemfontein, Zuid-Afrika met om en bij de 7m/sec volgens barogram maar mijn vlieger was destijds 10x groter als nu (ASW-20). OK toegegeven : met een paar Cb's in de buurt uiteraard :p was het super spannend :rolling:

Twister : bedoel je deze dan [URL="
- ANDOVER KANSAS F5 TORNADO FOOTAGE[/URL] ???

Yves

nee joh! zo een ding met vleugels, en een D-box...
zo een onhandig ding dat ze als gekken omhoog slingeren...

of zoals een voorbij ganger zei tijdens de wedstrijd in meerhout: "kijk! daar zijn ze met boomerangs aant gooien!! "

uiteraard kwam deze nogal domme uitspraak uit de mond van een vrouw!
dat maakt het daarom nog niet minder onnozel!
katja zei me dit toen we naar huis reden... hehe , anders was ik waarschijnlijk niet meer in staat geweest om de wedstrijd uit te vliegen :)

wa kent die wervelloze inktspuiter nu van vliegen? :)

ik zou eerder op mijn instinct vertrouwen als ik u was.

OK Bas, en wat zegt Octopus Paul ons voor de DM in Delmenhorst ?
Phil Barnes ? Bruce Davidson ? Of weer een Duitser zoals Henk Pietersma ?:rolleyes:
Groetjes,

Yves
Beter een stijf been als geen:rolling:

Yves,

we zullen het helaas moeten doen zonder de voorspellingen van Paul. Zojuist las ik het bericht dat Paul stopt op z'n hoogtepunt en met pensioen gaat.

Octopus Paul stopt op hoogtepunt en gaat met pensioen

"Nu het WK erop zit, is het voor Paul ook welletjes geweest. Hij zal zijn licht niet langer laten schijnen over wedstrijdvoorspellingen en gaat met pensioen. De kans dat hij gestopt is uit veiligheidsoverwegingen is aanwezig, daar waar de eerste bedreigingen aan zijn adres al zijn binnengekomen."

We blijven natuurlijk met z'n allen hopen dat er voor Delmenhorst een nieuw dier zich aandient om de uitslag te voorspellen. Misschien Ourang Outang Peter???.

Bas

Back