F3M Belgie, seizoen 2010.

ps: Ik verneem zonet van Geoffrey dat Mellery RESERVE is...
die gaat dus enkel door als een andere niet doorgaat!

Dan heb ik er maar net 3 :(

Hoe ver van te voren moet je ingeschreven zijn en betaald hebben?

Peter wist mij te zeggen dat je pas van 2 weken op het voorhand kan inschrijven en betalen... max 23 piloten dacht ik

ps: ik moet het nog eens met Patrick bespreken maar waarschijnlijk zal ik wel een inschrijfmodule maken voor de F3M website...

Laatst bewerkt:
bedoeling is :

dat Belgische piloten 2 weken van tevoren een mail krijgen om in te schrijven,
buitenlandse piloten krijgen 3 dagen later deze mail.

maw, als er nog plaats is mag je meedoen Alex.

maw, als er nog plaats is mag je meedoen Alex.

Hmmmm, spannend tot op het laatste moment dus. Ik plan graag dat soort dingen van te voren, ook omdat ik er eventueel andere wedstrijden en/of shows voor voorbij laat gaan. Naja, we zien wel......

Kreeg net de mail binnen;

Beste piloten,

In bijlage vinden jullie de nieuwe kalender voor F3M 2010. Er zullen dit jaar 6 wedstrijden plaatsvinden.

Er zijn kleine maar wel belangrijk veranderingen die van toepassing zullen zijn dit jaar, en dit om het verloop vlugger en ordelijker te laten doorgaan.

1) Per wedstrijd, zal er een limiet zijn op het aantal piloten. Namelijk 20 piloten per wedstrijd (behalve de Internationale wedstrijd van Tongeren)

2) Vooraf inschrijven en betalen is verplicht ( DE BETALING OP DE REKENING ZAL ALS INSCHRIJVINGSBEWIJS TELLEN ).

Jullie krijgen op het gepaste moment uitnodiging tot deze actie. (afhankelijk van de wedstrijd en datum enz)

Bedankt voor jullie begrip en ik wens jullie een zeer goed vliegjaar .

Mvg

Patrick Michiels,
Coordinator F3M

Gisteren hadden we in België de kick-off van het nieuwe seizoen in op het veld van albatros club te Gerpinnes. Buiten een (erg) stevige crosswind was het een leuk dagje, enkele nieuwe gezichten, veel mooie vluchten en een goede organisatie!

Jurrien 1 in nationaal hoorde ik, waren slechts 2 deelnemers, hoe was het in de andere klasses? (eindstanden?)

Back