F3M Belgie, seizoen 2010.

Voor de duidelijkheid;

in de European Acro Cup wordt verwacht een freestyle te vliegen voor nationaal. Voor het Belgisch kampioenschap telt deze freestyle echter niet mee. Vorig jaar heb ik daar een discussie over gehad maar het uiteindelijk zo gelaten om niet met ruzie naar huis te gaan;

Het was weer rotweer in Tongeren en ik wou eigenlijk geen freestyle vliegen. Ik was vooral blij dat de wielen nog onder m'n kist stonden (en ik was niet de enige). Verschillende keren navraag gedaan bij de jury; freestyle telt niet mee voor nationaal. Ik vlieg de freestyle niet, wordt ik uiteindelijk voorlaatste! Voor het algemeen klassement van de EAC werd de freestyle score wél meegeteld, voor het Belgisch kampioenschap niet... Gelukkig deed ik mee voor m'n plezier en niet voor de punten :-)

Zojuist ook mijn inschrijving verstuurd voor Tongeren. Nu maar eens serieus aan de gang met een freestyle / aeromusical. Helaas mag er vanaf vandaag een week niet gevlogen worden bij ons op de club vanwege de open dagen op vliegbasis Gilze/Rijen:(

Ik ga waarschijnlijk ook mee doen in Tongeren. Ik kan alleen zo snel het adres voor de inschrijvingen niet vinden. Heeft iemand dat voor me?

Grt.

Peter, ik weet dat je pas net voor je vlucht naar het te vliegen programma kijkt maar ik zeg het maar even dat Novice in België een ander programma is dat de C in Nederland.

Helaas gaat het me niet lukken om naar Tongeren te komen,
had me er erg op verheugd, maar werk gaat voor.

Groetjes,

Andries

Ik ga er helaas ook niet bij kunnen zijn..

Vanwege mn crash op Spaarnwoude waar mn motor uitviel tijdens een torqeu op 10 cm van de grond :(

Helaas is boven de 20Kg niet toegestaan dus kan ik niet meevliegen helaas !

Grt.

Ik ga er helaas ook niet bij kunnen zijn..

Vanwege mn crash op Spaarnwoude waar mn motor uitviel tijdens een torqeu op 10 cm van de grond :(

Helaas is boven de 20Kg niet toegestaan dus kan ik niet meevliegen helaas !

Grt.

ai das minder!
en niet zoveel geluk gehad als mij als dit gebeurt:D

waarom ni gewoon bij Bert bestellen ?

gisteren is daar een nieuwe 2m60 sukhoi en 2m60 yak 55m toegekomen. maar rap zijn, die zijn dit weekend al weer verkocht

waarom ni gewoon bij Bert bestellen ?

gisteren is daar een nieuwe 2m60 sukhoi en 2m60 yak 55m toegekomen. maar rap zijn, die zijn dit weekend al weer verkocht

Waarschijnlijk kom ik naar Tongeren,Heb zonet Bert gebeld voor de Krill Yak55 2.60m :D

Grt.

Ook ik zal me helaas moeten afmelden om mee te vliegen :( Gisteren tot de ontdekking gekomen dat er een breuk in de kabel naar de sensor van de motor zit. Tevens heb ik ook nog geen tijd gehad om een programma of freestyle te vliegen.

Jeroen, als je wil leen ik van mij een sensor

kan morgen geleverd of opgehaald worden

Bert zit in Romilly, daarna week vakantie in frankrijk en zal pas op vrijdag in Tongeren zijn. Dus de yak zal nog effe moeten wachten.

Back