F3M te Brecht 27/09/2009

Ik kan C wel aardig vliegen, ik wil zaterdag ook wel meetrainen met me nieuwe kist! Maar misschien dat ik aan het eind van de dag het programma nog niet onder de knie heb, en de wedstrijd zelf voorbij laat gaan... Maar wil het zeker proberen, kan dat?

Roeland, zoals gemeld kan je je kist NIET invliegen op ons veld. Dus raad ik aan om in alle rust op je eigen veld de kist in te vliegen en te oefenen. Let op, we werken met voorinschrijving, reeds 19 piloten ingeschreven.

Tja.. wat is invliegen? Even een trimvluchtje en kijken of de motor erop blijft zitten. Daarna is het gewoon vliegen en oefenen...

Maar goed ik ga wel als een Remi achterblijven dit weekend!

wedstrijd tot nu toe 19 piloten maar geen idee hoe de verdeling in de klassen is.

en voor wie interesse heeft, je hoeft niet in inters te vliegen om mee te doen aan de freestyle.

er is een niet echt een aparte rangschikking of wedstrijd maar je mag het wel.

Nou weet ik niet hoe rap het bij jullie gaat, maar 3 rondes is wel te doen toch?

zeker en vast, het weer zit mee en we beginnen om 9u

En voor de Nederlanders zeker niet vergeten : aanslutingskaart KNVL en eventueel uw FAI sportlicentie. (in principe verplicht)

Laatst bewerkt door een moderator:
Roeland, zoals gemeld kan je je kist NIET invliegen op ons veld. Dus raad ik aan om in alle rust op je eigen veld de kist in te vliegen en te oefenen. Let op, we werken met voorinschrijving, reeds 19 piloten ingeschreven.

:confused: beetje duf dit, kan er weinig anders over concluderen. Misschien dat een zinnige reden helpt om iets anders te conlcuderen.

Het invliegen van een kist brengt altijd meer risico met zich mee, als de club vraagt om dit niet op hun club te doen, gelieve dit dan te respecteren...

@ Alex;rond welk uur zoek je zaterdag toe te komen?
Het is immers zo dat gastvliegers niet mogen vliegen zonder 'begeleiding'.Er moet steeds een ander clublid aanwezig zijn.
Zelf zal ik er rond 13.00 uur zijn.

@ Alex;rond welk uur zoek je zaterdag toe te komen?
Het is immers zo dat gastvliegers niet mogen vliegen zonder 'begeleiding'.Er moet steeds een ander clublid aanwezig zijn.
Zelf zal ik er rond 13.00 uur zijn.

Rond 12 uur, Peter zou er zijn..... (maar anders vlieg ik gewoon op de eigen club, maakt niet zoveel uit)

11-12 u zal ik er zijn en nu ga ik de deur open doen, Jens en Gino staan lawaai te maken

Hoi allemaal,

Het verband is van mijn handje af :).
Vanmiddag eens kijken of het vliegen lukt!
Neem aan van wel :cool:.

Ik kom morgenvroeg naar brecht toe als vandaag alles goed gaat!

Groeten,
Jeroen

Het veld ligt er keurig bij, wel vrij lastig om de juiste lijn vast te houden, omdat deze schuin ligt t.o.v. de baan, maar goed, wordt een mooie dag denk ik:)

Back