F4C en Sportschaal Wedstrijden 2009

Helaas de laatste schaal wedstrijd voor dit seizoen te Deelen 26-sept is geannuleerd.

Dit omdat er geen toestemming wordt gegeven met turbine modellen te vliegen.

Ton

Dat is balen!!!!!!!!!!!!
Dus nu kan Gerald niet meer op Deelen vliegen met z'n turbine kisten wat hij nog zo'n week geleden heeft gedaan!!!!!!!
Wat is de reden dat er niet met turbinekisten gevlogen mag worden?

Mvgr hans

Laatst bewerkt:
uitval naar ander veld mogelijk?????
straks eens kijken of de leden willen meewerken.......
Wat is er allemaal nodig buiten een goed veld (100x100 meter) met halve vliegcirkel van 250 meter, dus niet verder wegvliegen dan 250 meter.......

Hans,

De reden is dat de KLU geen toestemming geeft komt mogelijk door het samen gaan van een zweefvlieg wedstrijd.

Theo,

Dank voor de optie maar we hebben de knoop moeten doorhakken en voor annuleren gekozen.

In ieder geval dank voor het meedenken, andere keer misschien???

Kim,

Ja jammer maar volgend jaar kun je in ieder geval lekker zelf mee vliegn.

Ton

Hoi Ton,

Okay, dat is ien ieder geval helder. Zorgt de KNVvL ook voor communicatie naar anderen die naar de wedstrijd kwamen, die geen forummers zijn?
Het was voor mij ook wel een beetje fijn geweest om naar een wedstrijd te kijken zonder zelf te participeren. Vind het namelijk nogal spannend.
Maar ja komt goed.
Groetjes!

Kim,

Hoe bedoel je KNVVL want voor wat schaal betreft zijn Gerard en ik de KNVVL en ja heb als het goed is alle geïnteresseerde een mail gestuurd met de annulering:mrgreen:.

Jammer had je graag weer op een schaalwedstrijd gezien en gesproken hoop in ieder geval dat je er volgend jaar bij zult zijn, wat denk je ga je het redden met de Waco

Ton

Ik hoop dat ik het red met de Waco... Ik beloof natuurlijk niks, maar ik hoop er zeker op.
Sportschaal kan ik in ieder geval vliegen met de Piper Cherokee.
Zodra de data bekend zijn (wanneer worden die eigenlijk bekend gemaakt en waar?) reserveer ik ze op de gezinskalender!! Ik kijk er ook naar uit!

Ik zie inderdaad op KNVvL Modelvliegsport dat het daar ook netjes vermeld staat.
Moest ik gewoon even aan denken, hoe het dan zat met mensen die het forum niet lezen.

Heren Schaalbouwers,

Graag nodig ik een ieder uit om op 19 december om 13:00 te Maarsbergen !!! de vergadering van de sub commissie schaal bij te wonen.

De agenda van deze vergadering zal er als volgt uit zien:

1. Opening
2. Mededelingen SC
3. Verslag vliegers vergadering 2008
4. Jaarverslag 2009
5. Kandidaatstelling subcommissieleden
6. Pauze
7. Verkiezing subcommissieleden
8. Huldiging kampioenen
9. Wedstrijden 2010
10. Reglementen / CIAM zaken
11. Rondvraag met sluiting

Natuurlijk is de sub commissie hard opzoek naar nieuwe leden, en mensen die volgend jaar de jury(met reiskosten vergoeding) taak op zich willen nemen

Indien jullie nog mensen weten die geïnteresseerd zijn in schaal, jureren dan wel vliegen, graag deze aankondiging doorgeven.

Met vriendelijke groet,

Ton van Munsteren, Gerard Rutten,
Sub Commissie schaal

Over gekopieerd van de KNVvL site moest wel even bijwerken stond allemaal door elkaar met over zetten. Kijk op de KNVvL site voor het origineel met de eindscore

EINDUITSLAG NK-COMPETITIE RB SCHAALMODELLEN 2009

FAI F4C

1 Gerald Rutten
2 Gerard Rutten
3 Bert Hazenborg
4 Bert van Eijk

Klasse Sportschaal

1 Erik Hooischuur
2 Han Witteveen
3 Hans Korbee
4 Robin van Rossum
5 Ton van Munsteren

Ton

Laatst bewerkt:
Ton, ik zal er in 2010 bij zijn als jury lid voor vliegend.

Is het noodzakelijk dat ik er zaterdag de 19e bij ben? ... heb zo veel te doen thuis!!!

Henri

Henri,

Ja wat zal ik zeggen eigenlijk wel, maar ja ben er zelf ook niet, soms hebben andere afspraken een hogere prioriteit en kom je daar niet onderuit.

Ben in ieder geval blij dat je in 2010 weer komt jureren en als je andere enthousiastelingen weet dan graag.

Ton

Ton, geloof het of niet ... m'n dochtertje moet zaterdag wéér afzwemmen. Ik kan niet verzekeren dat dat voor het laatst is, want ik heb er nog zo één. :) Nou ja, beter dan dat ik weer een wedstrijddag moet afzeggen, he?

Ben benieuwd wat de wedstrijddata voor 2010 worden, dit jaar helaas alleen maar overlappingen met andere wedstrijden, had wel weer eens zin om mee te doen:)

Hoi.

He Ton je verwacht mij toch niet he.
De zaterdag voor kerst.
Hoe kun je het bedenken.

Heb deze week al 1 houtje aan de beech geplakt.
Geen tijd dus. Druk!!!!

Kerstgroeten Han.

Back