F5B Eurotour 27&28 juni in België

Hallo,
Een beetje fouten gemaakt.
eerste vlucht is alles goed verkopen. de tweede vlucht heb ik aan B gesneden bij een 6 en toen was het heel traag terug komen.
derde doorgang ging goed tot ik nog 2 minuten moest zweven en wou gas geven, ja het was op.
dus een vroegtijdige landing met resultaat.
de vierde vlucht ging terug goed, alleen had Heiko een heel goed stukje weer gekregen.
Het weekend was nogal wisselvallig van weercondisies.
morgen hebben we in Belgie (Anthisnes) onze vierde wedstrijd van het seizoen.
Ik hoop dat het weer een beetje goed blijft.
grts, luc

Luc, ok bedankt. Tja een goede score en een minder goede zit toch in hele kleine details.

Ik hoop in de nabije toekomst ook zo een bananen prop te kunnen proberen. Zal wel zorgen dat ik meer dan 27 second loop tijd heb! ;)

Suc7 !

Luc, en hoe is het gegaan met de wedstreid in Bels?

Ik probeer nu dus bij Sergey twee van die Bananen props te bestellen zoals jij vloog in Berg op den Heist. Maar dat is nog niet zo simpel. Zonder dat ik precies weet welke prop het is.

Jij hebt die prop in Kiev van hun gekocht? Of later besteld?

Jos

Hallo Jos,
Ik heb die prop later besteld bij hun.
De props die we de laatste keer gekregen hebben zijn een 17.7x20 en een 17.7x20.5 en een 18x19 en daar is het ganse duitse team komen naar kijken vorig weekend in Bad Brukenau.
zo een prop willen ze ook maken.
Willy vliegt ermee met zijn 4 cellen setup.
De prop waar ik mee vlieg kan ik zelf nu ook niet meer bestellen.
Sergey weet ook niet meer welke het was.
Ik geloof dat ze zoveel verschillende hebben dat ze er zelf ook niet meer aan uit kunnen.
grtz.
Luc

Luc,

He jammer.... dan hebben die rot Duitsers binnenkort weer de beste prop.

Kan je misschien even de diameter van die prop van jou na meten vlak op de tafel?

En misschien even een detail foto naar mijn e-mail address?

Dan bestel ik wel wat van die props met verschillende stijging.

Mijn dank, Jos

Back