F5B koopjes

Voor de wedstrijd 7kw, tijdens de wedstrijd 4kw, had de accu's toch een tikje overbelast toen. Maar wel een gave versie en absoluut goed herkenbaar.

Gelukkig is het model stukken mooier dan die vloerbedekking trouwens.. :S

Groet,
Gerben

Als er iemand tegen Immelman100 aan het opbieden is, zou ik even contact opnemen, zonde om de prijs onnodig hoog op te drijven ;)

Groet,
Gerben

Wat kost die vleugel??

Nieuwprijs was 650 euro en 35 euro voor het stabilo. Komt omdat hij vol carbon is met extra carbon op de roeren en 4x Volz servo. Heb de factuur nog liggen. Wil er graag 350 euro voor hebben (vleugel en stabilo). De S16 romp pas er mooi op, enkel het stabilo moet je even een nieuwe hoorn in lijmen.

Weet niet wat er met mijn advertentie in de te koop sectie is gebeurd.

Gr, Jos

Nieuwprijs was 650 euro en 35 euro voor het stabilo. Komt omdat hij vol carbon is met extra carbon op de roeren en 4x Volz servo. Heb de factuur nog liggen. Wil er graag 350 euro voor hebben (vleugel en stabilo). De S16 romp pas er mooi op, enkel het stabilo moet je even een nieuwe hoorn in lijmen.

Weet niet wat er met mijn advertentie in de te koop sectie is gebeurd.

Gr, Jos

Ik ga er nog wel even over nadenken.
Ik heb de oude kapotte kist van Johan overgenomen.
De romp en stabilo heb ik al klaar qua reparaties.
En de vleugel is ook weer een geheel maar het is moeilijk om de indekking mooi strak te krijgen. Echter veel geld investeren in een oude opgeknapte kist vind ik ook wel zonde...

Back