F5B Training / Kennismakingsdag

GJVO

In Memoriam
Forum veteraan
Zijn er mensen geinteresseerd in een trainingsdag c.q. kennismakingsdag voor F5B (budget).
Datum zal 7 of 21 mei worden

Het idee is om mensen kennis te laten maken met F5B en de techniek, eventueel met hun eigen model op een ontspannen manier door de rakjes heen te helpen onder begeleiding van een "wedstrijdvlieger".
Maar geen druk van een wedstrijdschema.
En voor de wedstrijdvliegers is er dan ook de mogelijkheid om nog wat rakjes te vliegen voor de komende wedstrijden.

Als er interesse is zoek ik wel een veld wat het wil organiseren.

Dus laat maar weten, wedstrijdvliegers maar vooral nieuwkomers.

Grts Gert-Jan

Ik wil minimaal 5 nieuwe aanwinsten hebben...

En als je dan met je eigen model laat zien dat je het model door de rakken heen kan beheersen, maakt niet uit of het een Blizzard, Wow, Hawk of andere hotliner is, dan mag je een paar minuten aan de leraar/leerling kabel met mijn Surprise 16 vliegen.

Nou, mooier kan ik het niet maken.

GJ

21 Mei ben ik slepen bij MVC Snoopey, 22Mei F5B Thumaide.
Een en ander hangt er ook vanaf hoe serieus er getraind wordt...

Mario, is de Enigma klaar?

Groet,
Gerben

Trainingsdag

Ook ondergetekende heeft er belang bij mits een beetje centraal gelegen.
Voorkeur voor de 21e.

Groeten,

Rob Hermens

7 Mei ben ik vrij voor een week en in Nederland bij mijn vader. Kan die dag denk ik wel langs komen. Denk wel zonder een model in dit geval. Toch leuk om wat bij te kletsen.

De 21ste Mei moet ik werken in de UK.

GJ, ik denk dat je ''gloed'' nieuwe mensen niet op dit forum en helemaal niet onder deze afdeling gaat vinden. Dat moet toch anders en dan naar dit draadje of de website verwijzen.

Gr, Jos

Laatst bewerkt:
Ik weet nog niet waar het gehouden kan worden, ik probeer het zo centraal mogelijk te doen.
Vraag is alleen of er echt 5 nieuwe mensen zijn die geinterresseerd zijn in F5B vliegen, dus niet even lekker knallen met een hotliner maar gestructureerd de taken afwerken.
Tot nu heb ik nog geen nieuwe mensen gehoord..
De kennismakingsdag zou in eerste instantie dan voor die personen zijn.
Trainen kan je dan ook doen, de rakken staan er dan compleet met de computer.
Ik denk dat de datum 15 mei kan worden.

@Jos, je zou wel eens een punt kunnen hebben maar aan de andere kant is het ook zo dat mensen wel geinteresseerd moeten zijn in snelle modellen, vandaar dat het in de speedmodellen staat.

GJ

GJ, eigenlijk zijn het best een boel mensen nu die in Nederland F5B vliegen of daar mee bezig zijn. Dit is al geweldig en moeten we niet te snel vergeten.

Ik denk af en toe dat het gewoon een kwestie is van hoe je een sport aan de mensen brengt. Jij hebt dat in het verleden best slim gedaan en het is misschien een idee om even te kijken hoe elke piloot die op de wedstreid van afgelopen weekend mee vloog dit heeft ervaren. Hoe zijn die mensen bekend geraakt met F5B en wat heeft hun gemotiveerd om de stap te nemen mee te doen.

Een demo doen op een club geeft mensen wel een idee maar zonder daar goed mee om te gaan krijg je er niet perse extra vliegers door.

En ja, via een forum berijk je maar een bepaald aantal mensen. De rest van Nederland weet van niks en al helemaal niet dat het ook goedkoop kan.

Gerben, de Enigma licht momenteel stof te verzamelen, ben met wat andere dingen bezig geweest, een deze dagen pak ik het weer op.

GJ,
13>16 mei zitten wij ergens in een park, dus 15 mei is voor mij geen optie.

Gr,

Mario

Ik wil minimaal 5 nieuwe aanwinsten hebben...

En als je dan met je eigen model laat zien dat je het model door de rakken heen kan beheersen, maakt niet uit of het een Blizzard, Wow, Hawk of andere hotliner is, dan mag je een paar minuten aan de leraar/leerling kabel met mijn Surprise 16 vliegen.

Nou, mooier kan ik het niet maken.

GJ
k heb in ieder geval al 2 mensen die graag een keer willen komen kijken... Beide vliegen nog niet zo lang en hebben dus nog geen toestel die geschikt is hiervoor, maar wellicht komt dat nog.

De eerste wedstrijd heb ik helaas gemist door persoonlijke omstandigheden maar ik ben intussen regelmatig lekker aan het vliegen met mijn Liftoff, dus bij mij zeker interesse!

Groeten,
Jan

Back