F5B Wedstrijd 3 September Zeewolde

breng dan maar een emmertje mee, dan kunnen we ze overhevelen.

Ik moet nog plukken, maar ruw geschat hangt er een kilo of 25-30 aan die struik.

gratis afhalen, wel zelf plukken...... en voorzichtig.

zo, t Hawkje is er als het goed is weer klaar voor. Nieuw motorschot uit 5,5mm GLARE. Morgen ga ik proberen een deel van de middag vrij te nemen om een aantal vluchten te maken. Hopelijk voelt het daarna weer een beetje vertrouwd en geeft het wat vertrouwen in de wedstrijd.

Ik ben er ook weer helemaal klaar voor. Meer uitslag op hoogte/snapflap.
Kist gaat weer als een gek de bocht om.....
Nieuwe motor ligt erin, ben benieuwd
Vanmiddag nog even testen.

wie kan er wijn maken? Dan hebben we volgend jaar echte F5B-wijn voor de kampioen of dagwinnaars!

(misschien krijg ik ook wel een emmertje/teiltje mee. hou je dan zelf nog wat over Theo?)

Restaurant is ook al gevonden:

Wokrestaurant Gooische Wok Huizen

Volgens een clublid erg goed eten en niet alleen chinees of japans maar er is ook een aardappeltje te prikken.

Reserveren schijnt niet nodig te zijn, als je zin hebt (ook al ben je geen deelnnemer aan de wedstrijd) dan ga je lekker mee.

GJ

Ik ben er ook weer helemaal klaar voor. Meer uitslag op hoogte/snapflap.
Kist gaat weer als een gek de bocht om.....
Nieuwe motor ligt erin, ben benieuwd
Vanmiddag nog even testen.

Heb je ook nog wat meer flaps voor de duurtaak in gemixed?

wie kan er wijn maken? Dan hebben we volgend jaar echte F5B-wijn voor de kampioen of dagwinnaars!

(misschien krijg ik ook wel een emmertje/teiltje mee. hou je dan zelf nog wat over Theo?)

Ach, een eigen brouwsel wijn kan voor gezorgd worden, heb nog enkele flessen staan.

Druiven ga ik zo plukken.

ps, hebben ze daar ook een koelkast?????

Ja, een koelkast is denk ik wel aanwezig, het is een behoorlijk groot clubgebouw.

Ik heb net 2 parasolletjes geregeld voor de mensen op de rakken.

GJ

Goh, vandaag al best mooi weer, morgen lijkt het nog mooier te zijn, dat wordt genieten!
(zonnebrand mee???)

De omroep-speakers zijn van de week binnengekomen en al een beetje getest (in huis volledig testen was het iets te luid voor), de gas-controle boxjes weer geladen, vanavond nog wat details en dan is alles er weer klaar voor.

Denken jullie nog even aan het helpen bij de opbouw van de rakken en de wedstrijdtent? Vele handen maken licht werk, als er wat mensen een beetje op tijd kunnen zijn zou dat fijn zijn :)

Bis Morgen,
Gerben

voor mij geen wedstrijd morgen :(

Vanmiddag de Hawk kapot gevlogen tijdens de 3e vlucht. Geen brokken, wel scheuren, waaronder een van de vleugelbevestigingspunten in de romp.

Rakken vliegen kreeg k aardig te pakken linksom, alleen de landing dus niet... ik was al eens door Gerben gewaarschuwd voor de fout: spoilers uitzetten tijdens landing. Ik moest nog een aardig stukje en had bijna geen snelheid meer. Spoilers uit, stall, krak.

k heb dit jaar tot nog toe bijzonder weinig gevlogen. Denk dat ik het voorlopig even bij wat eenvoudigere toestellen moet houden en het veeleisende aan de kant laten liggen.

Ik ben morgen ook niet aanwezig, heb andere
verplichtingen..........................................

Dus iedereen veel succes en geniet naderhand van de wok.

Groetjes Frank

Hmmm, al 5 afvallers, des te meer kans voor mij om punten te vergaren :twisted:

Bijna alles staat al in de auto,

Kratje druiven - check
flessen wijn - check 3x
zender - check
modellen - check
lipo's - check
laders -check
broodjes - in broodtrommel
drinken - check 8 x in koelboxje in auto
tafel - check
stoel - check
statief - check
gereedschap - check

chips, wat ben ik nu toch vergeten.

vlaai - check in koelkast

9 of 10 deelnemers zo te zien. Nou ik ben in ieder geval m'n accu's vast aan het laden. En straks nog even de rakkensoftware invullen.

Theo, neem ook wat limburgers mee om te helpen op de rakken...???

GJ

O ja, een zender, die moet je ook meenemen naar een wedstrijd :):)

Ik zo ook maar eens de eerste spulletjes in de auto zetten...

Gerben

Plek daarvoor heb ik nog wel, maar de clubleden gaan morgen de mais uitkammen (2 modellen zijn erin verdwenen) en daarna verbrand vlees eten...........................

Zeewolde is dichterbij dan Zwitserland.

Nog even voor de twijfelaars onder ons..

Als je een electrozwever hebt die aardig snel vliegt, hotliner dus, kom gerust langs, doe mee, we zullen je met alles helpen.
Nadeel is, als je eenmaal een keer meegevlogen hebt dan wil je de volgende keer weer.
Das niet zo erg, de volgende wedstrijd is in Almere.

Neem een 2e ontvanger mee, deze is om op de wedstrijdleiding laptop aan te sluiten.

Grts Gert-Jan

Back