F5B Wedstrijd 3 September Zeewolde

De oorzaak van de foutjes in de uitslag is gevonden en verwerkt. Nog niet te zien op de site, maar dat zal Mark binnenkort wel regelen.

Perfecte dag, maar hier en daar wel wat pech bij de deelnemers. Echt een perfect veld en goede hulp gehad. Volgende keer nieuwe lijnrechters even een rondje laten oefenen. Na de eerste ronde was het perfect en exact/scherp (heb ik gemerkt).

Zelf zeer onregelmatig gevlogen van 4 rakken tijd van 18s tot 31s. Ik moet ook hoger leren springen.

Ik heb nog wat foto's, zal ze vanavond uploaden....

We hebben geluk gehad met het weer, zondag in Belgie werd de wedstrijd na de eerste 3 vluchten onderbroken en konden we pas na 12én weer verder....
(ging trouwens lekker, 43,44 en 44 rakken en een 2e plaats overall).

Nu op naar Bad Bruckenau!

Gerben

zondag in België werd de wedstrijd na de eerste 3 vluchten onderbroken en konden we pas na 12én weer verder....

Gerben
Oh, dan heb ik geluk gehad dat ik toch niet gegaan ben, kon namelijk enkel in de voormiddag aanwezig zijn...

Wim, de rondes werden snel doorgevlogen na de onderbreking, tegen 15:00 waren we klaar, 15:30 werd de uitslag bekendgemaakt.

Gerben

Nog een paar foto's:

We begonnen met de briefing:

Foto-6U7JVDBF-D.jpg

Mario en Marcel zijn er klaar voor:

Foto-VK7TJ7V6-D.jpg

Foto-XUXNJAOK-D.jpg

Foto-NZUFS7DS-D.jpg

Onze onvolprezen wedstrijdleider Jan legt de laatste details uit:

Foto-RG7H8Y8R-D.jpg

En hier samen met Anja op de "werkplek", vanwaar ze alles goed in de hand hebben;

Foto-NYLDS846-D.jpg

Een van de leden die ons hielpen op de rakken. Ging over het algemeen erg goed!

Foto-76UEUJJY-D.jpg

Marcel in de thermiektaak, GJ als coach;

Foto-RFVVNXKA-D.jpg

En hier Joris die lekker staat te genieten zo te zien, samen met coach Johan;

Foto-PTME7KKG-D.jpg

Na de wedstrijd moesten een aantal mensen al snel weg, voor jullie nog een foto toen de uitslag bekend werd. We hebben voor iedereen geklapt, ook als je al weg was...

Foto-ZSLS66TJ-D.jpg

Naderhand gingen we natuurlijk met een groepje uit eten. Ditmaal naar het wokrestaurant, waar je heerlijk van allerhande Japanse en Chinese specialiteiten kunt genieten;

Foto-3IZOBNZH-D.jpg

Hoewel sommige Hollanders niets moeten hebben van al die buitenlandse kost en het hier bij houden;

Foto-QLGFEOQV-D.jpg

Al snel bleek dat je dat beter niet kunt doen bij de Japanner, van frites en borrelhapjes gaat je gezicht heel raar doen;

Foto-JZHP8DQJ-D.jpg

That's all folks!
Gerben

Laatst bewerkt:
Back