F5J wedstrijd 27 april 2013

Nog effe een nieuwe kist invliegen. Tussen de regenbuien door en voor het donker.
Gaat hoe dan ook een verrassing worden. Wordt duimen. En nu een weiland opzoeken.

Ik verbaas me elke keer weer dat hoe krom en scheef een kist ook is het toch vliegt. Motor gestart en hij steeg netjes rechtuit omhoog. Bijtrimmen hoefde nouwelijks. Wel moeten allerlei uitslagen en instellingen worden aangepast.

Bijna 4 meter spanwijdte. De romp is een beetje buiten proporties. De neus is te lang. Deze was voor een veel lichtere motor. Na de wedstijd gaat de zaag er in en haal ik er 15 cm tussenuit.

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee ik heb na 12:00 uur geen inschrijvingen meer ontvangen ik heb nog gewacht tot 12 uur vanmiddag voor laatkomers althans ik verwachte nog iemand:rolleyes::oops:;)
Ik weet dat hij laat was, maar gisteravond rond 21.30u heeft hij nog wel geprobeerd zich in te schrijven via de site. Te laat is te laat dus dat is geen ramp maar....hij kreeg steeds een melding dat de code onjuist was. Hij heeft net geprobeerd zich voor de volgende wedstrijd vast in te schrijven (zodat hij wél op tijd was :-) ) maar ook nu steeds die foutmelding.

Ik ben net terug uit Dalfsen.

Ik heb een heerlijke dag gehad, helaas niet gevlogen, maar dat moest misschien wel zo zijn:rolleyes:.

Ik ben onder de indruk van de heerlijke, eerlijke vriendelijkheid en behulpzaamheid die tijdens zo'n wedstrijd aanwezig is.:p

Ik hoop gauw weer een kist klaar te hebben om mee te doen.

Hiernaast een fantastische ontvangst en vriendelijke mensen, die ook heerlijk eten maakten, van MVC Friendship Dalfsen.

Tot de volgende keer.

groet

Terence

Laatst bewerkt:
Lekker rosig aan het nagenieten, was weer een heerlijke dag. Beetje fris maar gelukkig superverzorging in de vorm van clubgebouw en '' vrouw met ballen ".

Ben nog even aan het spelen gegaan met het cadeautje van deze dag ben er erg blij mee.

Groet,

Jacob Bos

Back