F5J wedstrijd 27 april 2013

uiteraard mooi als je facebook hebt....
maaaaar .... IK HEB ER GEEN! :D

wie heeft er gewonnen? (of wat is de top 3?)

1: Henk Struyk
2: Adrie van Brouwershaven
3: Lyckele Govers

Nog geen punten bekend en de uitslag is onder voorbehoud. Robert rekend het nog na vanavond.

Ik weet er nog een paar:

10. Ronan van Langen
12. Arjan Harmans
13. Jacob Bos

Filmpje is onderweg

Laatst bewerkt:
Leuk dagje vandaag. Begon een beetje aan de frisse kant maar werd later redelijk mooi. M'n eerste deelname aan een F5J wedstrijd vandaag en ik ben niet eens laatste geeindigd. Al met al een succesformule volgens mij met een hele lage drempel en een leuke groep vlieger. Zeker aan te raden voor iedereen die eens wat meer met z'n elektrozwever wil doen dan rondjes op de eigen club draaien.

Vandaag ook nog wezen kijken met mijn zoon.

Maar eens op zoek gaan naar een leuk f5j waardig toestel en budget aankomend winter.
En niet vergeten het thermiekvliegen en vinden nog beter onder de knie te krijgen.

En niet vergeten het thermiekvliegen en vinden nog beter onder de knie te krijgen.
Zoals je vandaag bij mij hebt kunnen zien is dat nergens voor nodig :-) En toch een fantastische dag gehad.

Ik vond het vandaag (alweer) geweldig om te zien hoe alle niveaus van talent en training, alsook alle soorten vliegtuigen gezellig samen op vlogen. Het maakt echt geen klap uit hoe goed je bent of waar je mee vliegt, je zit niemand in de weg en je leert ontzettend veel. Ik denk dat dat in mijn filmpje straks ook wel te proeven is.

F5J MFC Friendship
Dalfsen

1 Henk Struyk 1000
2 Adrie van Brouwershaven 995
3 Lyckele Govers 975
4 Peter Zweers 972
5 Ton Reinten 940
6 Herman Dievelaar 939
7 Sander Lelie 792
8 Peter Keim 785
9 Pieter Douma 746
10 Ronan van Langen 742
11 Frans Doff 720
12 Arjan Harmans 698
13 Jacob Bos 674
14 Johan van Gog 643
15 Evert Kraaienkamp 497

10 Ronan van Langen 742

12 Arjan Harmans 698

Kiek eens aan, junior streeft senior inmiddels al voorbij!! Super, geen wonder met die boterzachte landingen die ik in Heemskerk gezien heb ;)

Volgende keer ben ik er ook bij. Ben erg benieuwd als ik alle positieve geluiden zo hoor.

Groeten Rick

Donders....mijn zoon is 10e! Dat heeft hij echt goed gedaan.
Kiek eens aan, junior streeft senior inmiddels al voorbij!!
Ja, dat zat er aan te komen. Mooi hoor. Ik heb hem er net nog even voor wakker gemaakt. Hij was tamelijk uitgeput maar valt nu met een vervelend tevreden glimlach weer in slaap :-)

Fillempje!

Laatst bewerkt door een moderator:
full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Met de epsilon xl zou kunnen,maar vindt hem iets te zwaar wil toch wat lichters.
Wil low budget gaan proberen,iemand nog tips

Ik zou gaan voor deze: Topmodel CZ - Super Sport

Naast de Epsilon XL die bij wat meer wind toch zeker te gebruiken is is dit een modern ontwerp voor het mooie weer (t/m windkracht drie). 3 meter spanwijdte voor de zichtbaarheid en de slanke vleugels voor de iets meer snelheid. Bouw je die met licht matriaal bijvoorbeeld een 27 mm motortje en servo's voorin dan heb je kans onder de 1600 gram uit te kunnen komen.

@Superior, mooie kist maar niet echt mijn budget of moet de staatslotterij winnen dinsdag:p

De epsilon xl zou iets meer wegen dan 3 kg heb nog nooit gewogen.

We kijken lekker rond,nog een jaar te gaan en te oefenen en als iemand tips heeft,die blijven welkom:D

Back