G
Ger Kovacs
Guest
...
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ger Kovacs zei:Goh zei mijn vrouw," doe jij best wel handig en snel zo'n tafeltje maken."
"gaat sneller als al die klusjes die je nog moet doen in huis."
Ger Kovacs zei:@Sandor.
Ga de motor verder in de pijp plaatsen en dan kijken of het geluid weer wat mooier wordt, bedankt voor je advies, moet nog even kijken waneer ik langskom, wel plannen wat het is 186km bij mij vandaan.
Heb alvast wat installatiewerk verricht aan het pneumatiek gedeelte van de retract en remmen, toch wel handig dat dat nog gegeven werd toen ik ambacht school deed.
@Marcel, nee niet alles gaat mee, ik doe de tafel maar niet inbouwen.
Groet Ger Kovacs
Ger Kovacs zei:@Sandor
Sandor, de inlaattrechter van de straalpijp steekt nu 2 cm na het einde van de ketel, heb dus 2cm ruimte tussen de ketel en de trechter, de ruimte totaal van de uitlaat van de motor en de inlaat van de straalpijp is nu 6cm, ook de turbine zuiver recht voor de straalpijp gezet, en je hebt gelijk, de motor loopt als een zonnetje,
nog wat temperaturen gemeten, bij 32.000rpm EGT 625grd/C en bij 110.000rpm 550grd/c verbruik +/- 380/400 ml/min.
Voorlopig maar op 110.00rpm MAX gezet, éérst een voorziening maken om de werkelijke trust te meten.
Nog wat gecorrespondeerd met de verstrekker (blijft volhouden dat het een eigenbouw turbine is) van de turbine en de ECU.
De ECU wil zichzelf namelijk niet calibreeren zodat de turbine niet word vrijgegeven voor automaat bedrijf, deze was al op de hoogte van het soort probleem (trottle regeling vanaf de zender), schijnt te verhelpen te zijn met andere instellingen in de programmatuur, die ik zelf kan instellen, hopelijk gaat dat lukken.
Groet Ger
Ger Kovacs zei:Weet jij een goede locatie waar ik mijn F86 eventueel kan invliegen? zo ja dan hoor ik dat wel,
een glad grasveldje van 100X60 metertjes moet voldoende zijn en liefst 270 grd obstakel vrij.
Grtz Ger