Helaas zal ik niet bij de Pampa jetmeeting zijn, ik ben dan hier:
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=35220
(...ook leuk trouwens...
)
Ik hoor het al, typische modelbouwer/vlieger met 10.000 projecten om armen.....moeite om ze allemaal af te krijgen.....heb er ook last van.....
Ben benieuwd hoe hij vliegt, zal met formaat en power wel geen enkel probleem zijn, genoeg vleugel om hem ook lanzaam en stabiel te kunnen laten vliegen. Inderdaad erg fijn om in te vliegen op een ruim veld, en inderdaad erg jammer dat dit op GR niet meer zal lukken :cry: . Ik wil dit jaar tóch met mijn F16 eea daar uitproberen wat ook wel zal lukken maar dan moet de kist wél goed in de vingers zitten, de marges zijn wat kleiner. Eerst elders oefenen dus....
Leuk om te horen dat je vroeger wel eens bij Soesterberg op bezoek was, dat waren nog eens andere tijden!
Wat die aluminium lak betreft, heb er ook wel eens van gehoord en heb er ooit een mailtje van Marijn Peninx over gekregen (Je weet wel, met die hele grote F16) wellicht weet hij wat meer. Ook Leonce Bimbergen (zit in de autoverf branche) weet er wel wat van en is ook lid van GR.
Bij de nieuwe F1 McLaren hebben ze volgens mij ook deze lak gebruikt:
Misschien die lui effe mailen/aanschrijven....?
Wellicht komen we elkaar wel tegen op GR, zal je vast wel eens gezien hebben maar (Schaam, schaam...
) kan je gezicht niet herinneren, ben er laatste 3 jaar een beetje uit geweest zeg maar.......
Groet,
Gerald
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=35220
(...ook leuk trouwens...

Ik hoor het al, typische modelbouwer/vlieger met 10.000 projecten om armen.....moeite om ze allemaal af te krijgen.....heb er ook last van.....
Ben benieuwd hoe hij vliegt, zal met formaat en power wel geen enkel probleem zijn, genoeg vleugel om hem ook lanzaam en stabiel te kunnen laten vliegen. Inderdaad erg fijn om in te vliegen op een ruim veld, en inderdaad erg jammer dat dit op GR niet meer zal lukken :cry: . Ik wil dit jaar tóch met mijn F16 eea daar uitproberen wat ook wel zal lukken maar dan moet de kist wél goed in de vingers zitten, de marges zijn wat kleiner. Eerst elders oefenen dus....
Leuk om te horen dat je vroeger wel eens bij Soesterberg op bezoek was, dat waren nog eens andere tijden!
Wat die aluminium lak betreft, heb er ook wel eens van gehoord en heb er ooit een mailtje van Marijn Peninx over gekregen (Je weet wel, met die hele grote F16) wellicht weet hij wat meer. Ook Leonce Bimbergen (zit in de autoverf branche) weet er wel wat van en is ook lid van GR.
Bij de nieuwe F1 McLaren hebben ze volgens mij ook deze lak gebruikt:

Misschien die lui effe mailen/aanschrijven....?
Wellicht komen we elkaar wel tegen op GR, zal je vast wel eens gezien hebben maar (Schaam, schaam...

Groet,
Gerald