F86K Sabre(ARF URmodelle)38 flight's tot dusver.

• Topicstarter Topicstarter Ger Kovacs
  • Startdatum Startdatum
Helaas zal ik niet bij de Pampa jetmeeting zijn, ik ben dan hier:
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=35220
(...ook leuk trouwens... :D )

Ik hoor het al, typische modelbouwer/vlieger met 10.000 projecten om armen.....moeite om ze allemaal af te krijgen.....heb er ook last van.....

Ben benieuwd hoe hij vliegt, zal met formaat en power wel geen enkel probleem zijn, genoeg vleugel om hem ook lanzaam en stabiel te kunnen laten vliegen. Inderdaad erg fijn om in te vliegen op een ruim veld, en inderdaad erg jammer dat dit op GR niet meer zal lukken :cry: . Ik wil dit jaar tóch met mijn F16 eea daar uitproberen wat ook wel zal lukken maar dan moet de kist wél goed in de vingers zitten, de marges zijn wat kleiner. Eerst elders oefenen dus....

Leuk om te horen dat je vroeger wel eens bij Soesterberg op bezoek was, dat waren nog eens andere tijden!

Wat die aluminium lak betreft, heb er ook wel eens van gehoord en heb er ooit een mailtje van Marijn Peninx over gekregen (Je weet wel, met die hele grote F16) wellicht weet hij wat meer. Ook Leonce Bimbergen (zit in de autoverf branche) weet er wel wat van en is ook lid van GR.
Bij de nieuwe F1 McLaren hebben ze volgens mij ook deze lak gebruikt:

55965.jpg

Misschien die lui effe mailen/aanschrijven....?

Wellicht komen we elkaar wel tegen op GR, zal je vast wel eens gezien hebben maar (Schaam, schaam... :oops: ) kan je gezicht niet herinneren, ben er laatste 3 jaar een beetje uit geweest zeg maar.......

Groet,
Gerald

ha die Ger,

ziet er allemaal gelikt uit!!! :lol:
Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat.
Als je hem gaat invliegen moet je mij maar eens een seintje geven.
Waar wil je hem in gaan vliegen?
Ik heb uit betrouwbare bron dat deze kist zeer goed vliegt en ook mooi langzaam te vliegen is.
Zeker aangezien de power die je er op hebt staan komt ie wel los :P
Ik ben benieuwd hoe die vliegt ,want ik heb er een tijdje geleden ook eentje aangeschaft.
Die van mij heeft gevlogen met een 85 nwt turbine(dat ging al goed)
Had 90 mtr nodig op gras.
ik heb er een 130 nwt voor liggen lijkt mij ook iets beter.
als je gaat vliegen hoor ik het wel.

groetjes maikel uit papendrecht

hoi ger,

ik heb die chromelak van motip ook gebruikt.. maar ik vind het maar raar spul.
Je zeg.. ik heb hem niet afgelakt.. maar.. dan is het toch helemaal niet brandstof bestendig??

Peter

beste ger,
wij hebben het veld 2 weken geleden compleet bij gewerkt !!
Afgelopen weekeinde hebben zelfs de clubwedstrijd gehouden , het ziet er beter uit !!
Het is pas echt een laken met jets over pama !!
Dan gaan we zelfs met een 10 ton's wals er over, dat gaat nu nog niet , hij zakt nu weg er in !!

Gr vosje :D :D

Member PMF www.pmf.be
ps kijk op de site voor de kleurcode van het veld!!

Ziet er mooi uit dat chroom..., ook maar eens proberen!

Je zeg.. ik heb hem niet afgelakt.. maar.. dan is het toch helemaal niet brandstof bestendig??

Tja...., "wij" turbine vliegers hebben daar niet zo´n last van :D .
Kerozine is in vergelijking met methanol op lakken nét water, het doet niet zoveel. Één van de kleine voordelen van turbine vliegen.

Wauw! Die motip chroom lak ziet er na poetsen érrug goed uit hoor :yes:
Scheelt een hoop werk ten opzichte van chroom folie strijken denk ik, en het resultaat vind ik nog mooier ook. (chroom folie vind ik vaak overdone)
Hoef je ook geen zorgen te maken om lastige rondingen zoals de inlaat en vleugeltippen.

Ben benieuwd hoe hij er straks afgewerkt uit ziet, je maakt er een nederlandse versie van?

Groet,
Gerald

hoi ger,
het ziet er goed uit !
Ik hoop ook dat het weer beter zal worden komend weekeinde !!
Het veld is niet 100% inorde , heb afgelopen weekeinde met mijn kangaroo gevlogen en had op zich weinig problemen , op een harde landing na.

We zien wel wat het weer doet , vandaag hoorde ik weer dat het weer beter zou worden in het weekeinde !

goed we zien ons

gr vosje :D

Ger Kovacs zei:
gelukkig kwamen m'n vrouw en kinderen met de opmerking of ik wel bij mijn volle verstand ben:wink:,

Je hebt een wijze vrouw en wijze kinderen die je voor veel ellende behoeden. Luister goed naar ze! :)

Maar natuurlijk wel snel die maiden maken, deze schoonheid moet vliegen! ;)

Back