Berto verslagschrijvers Forum veteraan 10 jul 2012 #141 Het weer maakt toch niet uit Ger? gewoon lekker OHèn zijn we ook heel goed in Zie je dan zaterdag of zondag wel ;-) Die F-86 gaat ook maar door he, lekker hoor zo`n bakkie wat het altijd doet. Grt, Berto.
Het weer maakt toch niet uit Ger? gewoon lekker OHèn zijn we ook heel goed in Zie je dan zaterdag of zondag wel ;-) Die F-86 gaat ook maar door he, lekker hoor zo`n bakkie wat het altijd doet. Grt, Berto.
verfbrander 22 jul 2012 #145 Volgens mj ben je toch echt leading in vluchtaantallen met dezelfde kist..
A Antony 31 jul 2012 #146 Waren enkelen onder jullie niet op zoek naar een kit van dit type? Modellflugzeug F86 Bausatz - ohne Turbine | eBay Grtz A
Waren enkelen onder jullie niet op zoek naar een kit van dit type? Modellflugzeug F86 Bausatz - ohne Turbine | eBay Grtz A
Berto verslagschrijvers Forum veteraan 25 jun 2013 #148 Tuurlijk moet ie nog mee naar Pampa als die nog niet weg is
Berto verslagschrijvers Forum veteraan 5 jul 2013 #150 Goed bezig zo Ger Op Pampa moet je toch vlucht 500 wel kunnen maken, gaan Leon en ik wel aan een vleugeltip hangen ;-)
Goed bezig zo Ger Op Pampa moet je toch vlucht 500 wel kunnen maken, gaan Leon en ik wel aan een vleugeltip hangen ;-)
Berto verslagschrijvers Forum veteraan 13 jun 2015 #152 Still going strong die Sabre Zie je op Pampa weer Grt, Berto.
arjan70 24 jul 2015 #154 Zondag lijkt in ieder geval mooi te worden, hoop er bij te zijn. Wordt kijken en genieten , hopelijk kan ik er vroeg of laat ook nog is staan als vlieger. Die Sabre heb ik daar al vaker gespot Groet Arjan
Zondag lijkt in ieder geval mooi te worden, hoop er bij te zijn. Wordt kijken en genieten , hopelijk kan ik er vroeg of laat ook nog is staan als vlieger. Die Sabre heb ik daar al vaker gespot Groet Arjan
arjan70 31 jul 2015 #155 Pampa 2015 [/ATTACH] Bijlagen DSCN4672.jpg 33,3 KB · Weergaven: 214 Laatst bewerkt: 31 jul 2015
verfbrander 7 aug 2015 #157 Haha Ger.. helemaal herkenbaar... wordt erger naarmate je een daggie ouder wordt.. Niet voor niets een VWOM checklist in gebruik (Voor Wat Oudere Mannen).
Haha Ger.. helemaal herkenbaar... wordt erger naarmate je een daggie ouder wordt.. Niet voor niets een VWOM checklist in gebruik (Voor Wat Oudere Mannen).
PH-MEL 8 aug 2015 #159 Nu schaar ik mijzelf (nog) niet onder de "wat oudere mannen" met mn bijna 36 jaartjes maar ook ik heb zo'n checklist... [emoji12] En geen klep in tankbeluchting maar een plug aan de buitenzijde van de romp met een heeeeeeele lange "remove before flight" streamer dr aan! Cool Ger, een sprint. Fijne bak! Overgekocht?
Nu schaar ik mijzelf (nog) niet onder de "wat oudere mannen" met mn bijna 36 jaartjes maar ook ik heb zo'n checklist... [emoji12] En geen klep in tankbeluchting maar een plug aan de buitenzijde van de romp met een heeeeeeele lange "remove before flight" streamer dr aan! Cool Ger, een sprint. Fijne bak! Overgekocht?