S
sandermt2
Guest
Hi,
Ik ontwijk je opmerking over de Holocaust, omdat je een aantijging maakt, alsof ik de Holocaust goed wil praten.
Denk je echt dat de meerderheid in Duitsland achter de Holocaust stond? En dat er democraties is besloten om joden en zigeuners te vermoorden? Kom aan, wake up!
Als in de forum regelementen/statuten staat dat forumleden door meerderheid van stemmen uitgesloten kunnen worden dan heb ik dat te accepteren. Als dat er niet in staat en ik hou mij aan de forumregels dan is een IP-ban of een ander soort ban voor mij niet acceptabel en zal ik ook altijd aanvechten, evt. in een kort geding voor de rechter. Ben namelijk allergisch voor onrechtrechtvaardige en oneerlijke zaken....
Groet,
ETienne
En wat een staat "democratisch" beslist is per definitie altijd rechtvaardig en eerlijk?

Over het Holocaust-voorbeeld: Hitler werd wel degelijk democratisch verkozen. Daarbij was het nog steeds de Staat die die vreselijke dingen heeft goedgekeurd en uitgevoerd. Net zoals nu een staat kan beslissen of jij 120 of 160 mag rijden op de autostrade. De staat achtte toen de holocaust in het "algemeen belang" te zijn.