Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
... ik zag in een ander draadje dat je nog zit te worstelen met de aansturing. Ik zou daar als beginner (qua vliegen) nog niet teveel mee rommelen. Mijn eigen ervaring is erg slecht met het in-flight in- en uitschakelen van de HH modus. Ook omdat de standaard Gyro van de Falcon niet geweldig is.
Ik zou eerder onderzoeken of je niet een schakeling kunt bouwen die vanuit de ESC standaard een positief signaaltje naar de Gyro geeft waardoor HH ingeschakeld blijft........ Lijkt me vrij simpel. ik heb voor de dure methode gekozen en een 7 kanaals zender gekocht :-D
Wat leuk om te lezen over je Falcon, ik heb de robbe spirit fun, 2stuks. Ben net begonnen, erg leuk dit vliegen. heb net 2 verse lipo's binnen 1300mA 25-30C, ik hoop dat mijn regelaar het redt en niet verbrand. Iemand nog tips, of zal ik alvast dezelfde regelaar bestellen die jij hebt besteld?
Trouwens misschien nog iemand tips om de staart stil te krijgen, Als ik ineens volgas geeft op CP, vliegt de staart minimaal 90 graden weg. Zoals ik al zei ben ik erg nieuw hier en heb nog weinig info.
Alvast bedankt.