mijn aller eerste heli was een Syma s032 van de zwarte markt. ik was tevreden met deze heli maar blijkbaar zijn er meerdere s032's die op mysterieuze wijze het loodje leggen, net zoals mijne. Dus wou ik voordat ik nog een minderwaardig toestel koop eventjes polsen hoe het zit met deze. Ik zou deze voornamelijk gebruiken voor op mijn studentenkot en om mensen die ook eens willen vliegen hiermee te laten vliegen ipv met mijn Solo pro die 3x duurder is, en veel moeilijker voor iemand die nog nooit een heli heeft gevlogen, en door het 4 kanaals zijn blijven de controls voor mij hetzelfde.
Falcon 4kanaals coax heli. Wat zijn jullie ervaringen en meningen hierover?
met de swashplate holder die niet in het midden staat lijkt deze op een kloon (elektronica-gewijs) van de NE solo, maar ik ben niet zeker van de rest omdat ik zowel deze als de NE solo nog niet van dichtbij heb gezien.
De body is volledig van metaal, ook de canopy. ik dacht dat de vliegtijd dan zou zuigen maar blijkbaar zit er een 180mAH lipo in dus dat zou toch nog goed kunnen meevallen.
afmetingen: 240 x 49 x 122 mm
gewicht: 50g
op verschillende Nederlandse webshops staat hij voor 50 euro, maar ik kon hem meenemen voor 35 euro.
(ik zie deze heli ook zitten om op te 'leren' modelbouwen oa kan ik leren solderen op deze heli voor een batterij-mod ipv direct mijn solo pro naar de haaien te helpen, misschien zelfs een kleine scale canopy maken of gewoon andere mods uitproberen, gewoon omdat modden op zich leuk is.
)
Falcon 4kanaals coax heli. Wat zijn jullie ervaringen en meningen hierover?

met de swashplate holder die niet in het midden staat lijkt deze op een kloon (elektronica-gewijs) van de NE solo, maar ik ben niet zeker van de rest omdat ik zowel deze als de NE solo nog niet van dichtbij heb gezien.

De body is volledig van metaal, ook de canopy. ik dacht dat de vliegtijd dan zou zuigen maar blijkbaar zit er een 180mAH lipo in dus dat zou toch nog goed kunnen meevallen.

afmetingen: 240 x 49 x 122 mm
gewicht: 50g
op verschillende Nederlandse webshops staat hij voor 50 euro, maar ik kon hem meenemen voor 35 euro.
(ik zie deze heli ook zitten om op te 'leren' modelbouwen oa kan ik leren solderen op deze heli voor een batterij-mod ipv direct mijn solo pro naar de haaien te helpen, misschien zelfs een kleine scale canopy maken of gewoon andere mods uitproberen, gewoon omdat modden op zich leuk is.

Laatst bewerkt: