Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
yookai zei:Ik ben 15 jaar en geld is dus een groot probleem![]()
Dus ik zou toch graag iets degelijk willen en niet te moeilijk (ik ben beginner)
Wat raden jullie mij aan?
mvg, yookai
yookai zei:Pff wrrm moet een beginner nu eerst iets duur kopen voor hij ietsgoedkoop kan kopen <_<
nu lijkt mij helivliegen wel heel tof maar wat als ik het over 2 maand al beu ben (mijzelf kenende zit die kans erin) dan heb ik wel 600€ vergooid he
De verleiding is groot tenzij er iets tussenkomt ga ik een micro model kopen vanaf ik genoeg geld heb (wat nog even duurt)Skidz zei:Picco setje met zender 300 euro. Zelf mee leren vliegen in de huiskamer. Na 2 maanden stug doorgaan kunnen hooveren, en gaan vliegen in sporthallen en garages etc. Kan dus wel he, zelf leren... gewoon veel lezen en tips aannemen. Helaas lees ik in gerard_nl's reactie een beetje zoiets van 'rommel, koop een rappie' maar dat is helaas niet voor iedereen weggelegd, mezelf incluis. Ja, een Piccie is een onding vergeleken met een .30 en ja, het is geen 'echte heli' in de ogen van de meeste smokers. Maar het vliegt wel degelijk als een heli, en als je Piccolo goed kan vliegen is de overstap naar een 100 euro-per-crash kist een stuk goedkoper.
Een Hornet is een stukkie duurder, omdat de kit duurder is, je een computerzender nodig hebt, je losse componenten moet kopen, etc.
Kijk eens op www.ikarus-modellbau.de op het forum. Daar kan je specifieke Piccolo vragen stellen.
Geluk met beslissen,
Ton.