Feda indoor electro heli..

• Topicstarter Topicstarter tigermoth
  • Startdatum Startdatum

Feda heli aanschaffen?

• NEE!

Votes: 0 0,0%
  • geen mening.

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    149
yookai zei:
Ik ben 15 jaar en geld is dus een groot probleem :oops:
Dus ik zou toch graag iets degelijk willen en niet te moeilijk (ik ben beginner)
Wat raden jullie mij aan?

mvg, yookai

Toch even flink sparen en een LMH Corona kopen. Denk dat je voor 600 Euro vliegklaar bent. redelijke prijs en superdegelijk. grote kans dat je na een crash gewoon weer kunt vliegen :D ideaal om op te leren.
Alleen fixed pitch maarja maakt hem wel zo stevig.

:s dat is wel veel geld dan moet ik al ga werken en dat is nog lang wachten :(
En zo'n klein indoor dingetje?

Niemand anders een goedkopere oplossing?

goedkopere oploosing ? geld sparen en iets fatsoenlijks kopen.
zon indoor ding is leuk als je al heli kan vliegen maar is niks om het mee te leren.
het is al vaker gezegd, modelvliegen in welke vorm dan ook vergt nu eenmaal investeringen maar je krijgt er een hoop plezier voor terug :wink:

helaas is dit allemaal even ongeschikt om mee te leren helivliegen, alles ook hummingbirds, carbooons,piccolos, hornets de hele rataplan.

Pff wrrm moet een beginner nu eerst iets duur kopen voor hij ietsgoedkoop kan kopen <_<
nu lijkt mij helivliegen wel heel tof maar wat als ik het over 2 maand al beu ben (mijzelf kenende zit die kans erin) dan heb ik wel 600€ vergooid he

Op onze club zijn er een paar mensen die het zich hiermee leren vliegen.
Sommige met simulator, andere gewoon veel lezen op internet.

Groeten Laurens

yookai zei:
Pff wrrm moet een beginner nu eerst iets duur kopen voor hij ietsgoedkoop kan kopen <_<
nu lijkt mij helivliegen wel heel tof maar wat als ik het over 2 maand al beu ben (mijzelf kenende zit die kans erin) dan heb ik wel 600€ vergooid he

als je dat al van jezelf weet, bespaar jezelf en diegene die het je wil leren de moeite :(

Ik zij dat de kans er in zit voot hetzelfde geld word ik verslaafd en doe ik niks anders meer.
Weet iemand aan manier om mij te overtuigen om het wel/niet te doen?

Ik heb een hele complete hornet en voordat ik deze vliegklaar had, was ik ook al €600,00 verder!!! Achteraf had ik beter een brandstof heli erbij kunnen kopen. Daar had ik in ieder geval veel meer aan gehad!

Groejes,

Marijn

Hoi Laurens,

Dat was zonder zender, maar wel met de Collective Pitch uitbreiding.
Ik heb wel een en ander moeten vogelen om mijn FC-16 geschikt te krijgen voor de 120 graden swash...

Picco setje met zender 300 euro. Zelf mee leren vliegen in de huiskamer. Na 2 maanden stug doorgaan kunnen hooveren, en gaan vliegen in sporthallen en garages etc. Kan dus wel he, zelf leren... gewoon veel lezen en tips aannemen. Helaas lees ik in gerard_nl's reactie een beetje zoiets van 'rommel, koop een rappie' maar dat is helaas niet voor iedereen weggelegd, mezelf incluis. Ja, een Piccie is een onding vergeleken met een .30 en ja, het is geen 'echte heli' in de ogen van de meeste smokers. Maar het vliegt wel degelijk als een heli, en als je Piccolo goed kan vliegen is de overstap naar een 100 euro-per-crash kist een stuk goedkoper.
Een Hornet is een stukkie duurder, omdat de kit duurder is, je een computerzender nodig hebt, je losse componenten moet kopen, etc.
Kijk eens op www.ikarus-modellbau.de op het forum. Daar kan je specifieke Piccolo vragen stellen.

Geluk met beslissen,

Ton.

kijk ok eens op ebay

zoeken naar HKetoys. die jongens verkopen ook heli's ik zelf heb er 170 euro 's voor betaald incluis transport naar nederland.

deze zijn dus wel helemaal kompleet met zender lader accu servo's en wat je nog meer kunt bedenken.

Skidz zei:
Picco setje met zender 300 euro. Zelf mee leren vliegen in de huiskamer. Na 2 maanden stug doorgaan kunnen hooveren, en gaan vliegen in sporthallen en garages etc. Kan dus wel he, zelf leren... gewoon veel lezen en tips aannemen. Helaas lees ik in gerard_nl's reactie een beetje zoiets van 'rommel, koop een rappie' maar dat is helaas niet voor iedereen weggelegd, mezelf incluis. Ja, een Piccie is een onding vergeleken met een .30 en ja, het is geen 'echte heli' in de ogen van de meeste smokers. Maar het vliegt wel degelijk als een heli, en als je Piccolo goed kan vliegen is de overstap naar een 100 euro-per-crash kist een stuk goedkoper.
Een Hornet is een stukkie duurder, omdat de kit duurder is, je een computerzender nodig hebt, je losse componenten moet kopen, etc.
Kijk eens op www.ikarus-modellbau.de op het forum. Daar kan je specifieke Piccolo vragen stellen.

Geluk met beslissen,

Ton.
De verleiding is groot tenzij er iets tussenkomt ga ik een micro model kopen vanaf ik genoeg geld heb (wat nog even duurt)

p.s skidz zou ik je msn mogen?
ik heb namelijk wat vraagjes.

ton je begrijpt toch niet helemaal wat ik bedoel als je dat eruit opmaakt.
ik zeg alleen dat het niet echt geschikt is om mee te leren helivliegen, niet dat het rommel is.
voor hetzelfde geld als een goede hornet of piccolo met collective pitch koop je ook een mooie brandstof heli (shuttle oid) wat beter geschikt is om mee te leren vliegen.
ik vind die microheli spullen meer iets voor in de sporthal als je al enigzins kan vliegen.

Sorry Gerard maar m'n Piccie zit me diep ;)
Je hebt gelijk als je zegt dat ze lastig vliegen maar het is wel mogelijk te leren vliegen ermee... ik zie me er alleen nog geen examen mee doen...

Groetjes,

Ton.

Back