Fei Bao Mirage 2000

Nop :nooo:

Geen enkel probleem bij gehad met de Formost, F-15 en de ook nog niet bij de MAC L-39 (en bij m`n prop kisten).
Verwachtr dus ook geen problemen bij de Mirage 2000 en mijn L-39 waar het net zo bij gemonteerd zal worden.

En wilde verhalen geloof ik nooit zo, ze heten niet voor niets wild en zijn vaak niet geheel naar 100% waarheid ontstaan.

Smelten kan ik me alleen voorstellen wanneer er te hoge stromen doorheen lopen, maar dat zal niet door het samenbinden komen.

Grt,
Berto.

Laatst bewerkt:
Als het al kritisch is dan kan het de druppel zijn. Door het binden verklein je het oppervlak waarmee al die draadjes hun warmte af kunnen geven. In de praktijk kennelijk niet zon probleem....

slang

Hoi Berto.
Wat voor slang gebruikte je voor je retracts formost
De mee geleverde slang hobbyking lijkt mij niet de beste keus.
De nippels zijn nog al klein de slang is te groot hier voor.

@ Femmo,

Ik denk dat je het wel heel erg strak moet aantrekken wil je het oppervlak verkleinen.

@ G J,

ik gebruikte daar de Robart slangen voor.

Grt,
Berto.

China spul wegknikkeren.
Festo voldoet aan de industrie norm, kijk bij onderstaande foto en voor de prijs hoef je het niet te laten.
Dus Festo is makkelijk te herkennen.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat China spul zat ook bij deze Mirage, zat ja, want dat is eruit en nu alles met Festo :yes:

Festo is wel iets stugger maar kwalitatief beter.

Grt,
Berto.

Houdertje maken voor de UAT:
mirage120.JPG

Die hier ergens moet komen:
mirage121.JPG

En een setje nieuwe ball-links:
mirage122.JPG

Dat ziet er goed uit:
mirage123.JPG

Moet wel elke ball iets afslijpen, deze ball-links zijn net een slagje groter, de 'ball' is 7mm breed terwijl de oude 5mm zijn :roll:

Tevens worden de stuurstangen zelf nog vervangen, de ball-links kan ik erop draaien maar het is niet overeenkomend draad.

Grt,
Berto.

Laatst bewerkt:
De piloot is ook gearriveerd:
mirage127.JPG

mirage128.JPG

Alleen is hij nog niet zo bedreven met het jetvliegen dus hij moet eerst nog even trainen in de L-39.

Gisteren eens een poging gewaagd om de kjist te wegen, kom vliegklaar uit op +/- 14 tot 14,5kg zonder peut (hoop dat de personen weegschaal een beetje accuraat is).

Al met al geen slechte waarde.

Hee Erik,

Zoals het er nu naar uit ziet kan ik geheel zonder lood het zwaartepunt juist krijgen.

Als ik de ECU, pomp en klepjes definitief heb gemonteerd gaat alles zover in elkaar, ga ik enkele cm of mm`s met de motor en LiPo`s schuiven en dan moet het zonder lood lukken :D

Wat de eigenaar wil.
Als ik hem in mag vliegen, graag
Wilt hij dat een ander het doet, prima, het is en blijft zijn model.

ik ben benieuwd naar de vlieg eigenschappen vandaar dat ik het vraag..
normaal moet een delta wel lekker makkelijk vliegen dus als je er bij bent met de maiden dan maar maar een filmpje... succes met het bouwen en de maiden natuurlijk.. :cool:

grtzzz Erik

Mhhh, krijg net door dat ik hem moet invliegen :cool:
Slecht leven heb ik toch :D

Dus iemand anders zal moeten filmen/fotograferen.

And thanks :D

Grt,
Berto.

Back