G
Ger Kovacs
Guest
Iemand al in het bezit van de nieuwe FF10 2.4 gHz van Robbe?
Zo ja, is het wat?
Groet Ger.
Zo ja, is het wat?
Groet Ger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En weer iemand bekeerd uit het Multiplex-kamp![]()
en laten we het prijskaartje niet vergeten natuurlijk, kost de helft van de FF12.
Ger.
Jazeker, Multiplex heeft zich mijnsinziens verschrikkelijk in de vingers gesneden door in Europa veel te laat op te stappen op het treintje welke naar 2.4 ghz rijdt, of althans, volgens mij is dat treintje nog niet eens vertrokken, vreemd want in de USA zijn losse HF module's voor de EVO 9 gewoon te verkrijgen.
Multiplex, JR, Futaba, whatever, pikkepoely of zo, als het ding doet wat ervan verwacht wordt mag er van mij ook nog Skoda op staan (VW) :wink:
maar die FF10 heeft alles wat ik ervan verwacht/ervoor over heb, menu ergonomie, formaat, 10 kanaals, en uiteraard 2,4 Ghz met 90 mW vermogen, en laten we het prijskaartje niet vergeten natuurlijk, kost de helft van de FF12.
Mijn oude EVO is al weer 6 jaar oud en is al een paar keer gestuiterd, kortom uitgeleefd.
Ger.
Snap ik, maar zou je dan niet liever even wachten en de tm-10 er los bijhalen, ik heb hem nog niet los gezien maar dat komt vast snel. Ander heb je 2 kanalen minder.Wat ik overal lees is dat de TM-7 (2Ghz module o.a. voor de FF9 en 9Z) ook (juist) in de FF10 past.
(dit in tegenstelling tot bv de F12 en de T14)
zie: FF-10 (T10C) R1410 - TX & Set
Ik weet trouwens heel zeker dat ik mijn evo9 ga missen, maar het is niet anders.