Fietsbel outrunnner + vliegtuig

Hoi heeft iemand advies voor een vliegtuig waar de 15 euro fietsbel op kan? iets van een dogfighter of straaltoestand.

Heb namelijk nog wat onderdelen liggen en kan ik weer een kistie bouwen :)

"fietsbel" :)
Er is zoveel.....
Bouwen uit depron is het goedkoopst, maar er zijn ook mooie warbird kitjes van 110 euro..

Als je een snelle kist wil moet je er een 6x6 CAM prop op zetten, voor een normaal tot langzaam model een 8x4 :)

Je kan er bijne elk speed 400 model voor nemen :) Keus zat ;)

Jazeker maar met invoer en verzendkosten zit je al gauw boven de 100 euri..
Mustang is ook niet de makkelijkste kist om te landen...

Ik heb die fietsbel ook uitgetest en ik moet zeggen dat ze ook te gebruiken zijn in mijn Jets serie.
Als je het nog niet weet dan kijk je maar op mijn site hier onder.

Hans.

ik zie hem alleen op je hydrofoam zitten :)

Voor snelle modellen kan je een 6x6 gebruiken maar dan zit je op +/- 120Watt.. dat is een klein leuk model van minder dan 500 gram.... 400 of minder het liefst :)

@Tadango,

Ik heb niet gezegd dat ik ze gebruik op mijn Jets? Ik heb gezegd dat ze op mijn Jets te gebruiken zijn.

Hans.

Ja, helemaal mee eens. De ELE EMM-150 is hierbij officieel omgedoopt tot "fietsbel".

:lol: :lol: :lol: :lol:

Waanzinning.

Waar nog meer dan rctechnics zijn de fietsbellen te koop??? Ik heb ook ergens zwarte gezien, weet alleen niet meer waar.

LOL, je kan maar ergens schik in hebben. Mensen bedankt voor de reacties.. krijg morgen mijn ''fietsbel'' binnen. eens kijken wat ik daarmee ga laten stijgen. :) zou ie ook op de kyosho spree sport kunnen?

Back