Filmen boven menigte, Appelpop in Tiel

Ron, wat wil je bereiken met deze berichten ?

Stemming? Discussie? Sfeer ? , Wereld dominatie ? ;)

Ik heb het lang maar zo gelaten, maar iemand met jouw staat van dienst, daar moet toch wat achter zitten...

Ik snap het niet. Je post veel vaker van dit soort berichten waarmee je alle kanten op kan. Doe eens een stukje tekst, en laat ons niet raden wat je hiermee wilt...

Verder sluit ik me aan bij Emil.

En net als Ron word ik schijtziek maar dan van die stomme draadjes.

En net als Ron, die niet zal stoppen met dit soort draadjes, zal ik niet stoppen met ageren.

Gewoon even tussendoor:

Kom nou eens met echt argumenten waarom ik lid moet worden van een club?

NelisGast - Niels Buikstra

Nou, hierom:

Haha, ik hoef niet aan mijn vliegvaardigheid te twijfelen, ik ben al 10 jaar lid van de knvvl bij de zweefvlieg afdeling

NelisGast - Niels Buikstra

Als jij lid bent van de KNVvL, dan zou je moeten weten, dat de KNVvL het lidmaatschap van een club NIET verplicht, maar wel ZEER STERK aanraad, probeert actief te promoten en te bevorderen, en in het algemeen op zijn best neutraal staat tegenover het fenomeen wildvliegen.

Alleen al daarom zou het je op zijn minst sieren, niet zo laatdunkend over clubs en hun leden te doen, want je schijt namelijk diezelfde vereniging waar je je wel bij aansluit voor het zweefvliegen, recht in hun bek over de andere afdeling, modelvliegen...
Een opmerking als "rotte clubs" en aanverwante zijn namelijk van dien aard, dat een club je na nu hoogstwaarschijnlijk niet eens zou WILLEN toelaten....

En dat is ERG, dat zou je jezelf moeten aantrekken...

Groet, Bert

Best vervelend om dingen te blijven herhalen, maar nog veel vervelender een keer te moeten zeggen 'ik heb het al zo vaak gezegd'. Dat laatste zit er wel een keer aan te komen; de piramide wordt steeds een stukje verder beklommen.

Mees

We hebben het hier over een hobby.
Iets wat we leuk vinden om te doen in onze vrije tijd.
Als ik me zo zou opwinden over een hobby, ga ik subiet iets anders doen (of toch mijn heil ergens anders zoeken)

Opvallend hoeveel poestige mannekes er onder de modelbouwers zijn.

Best vervelend om dingen te blijven herhalen, maar nog veel vervelender een keer te moeten zeggen 'ik heb het al zo vaak gezegd'. Dat laatste zit er wel een keer aan te komen; de piramide wordt steeds een stukje verder beklommen.

Mees

Dat lijkt mij toch niet zo'n sterk argument.

Ooit was iemand mij voor door te zeggen:
Als het mis kan gaan, dan zal het ook mis gaan.

Heilig overtuigd van deze stelling, koop ik elke maand een staatslot.
Immers de kans bestaat dat ik de jackpot win.
Dus die win ik uiteindelijk ook.
Als ik de tijd van leven heb. :p

We hebben het hier over een hobby.
Iets wat we leuk vinden om te doen in onze vrije tijd.
Als ik me zo zou opwinden over een hobby, ga ik subiet iets anders doen (of toch mijn heil ergens anders zoeken)

Opvallend hoeveel poestige mannekes er onder de modelbouwers zijn.

Helaas gaat dat niet voor iedereen op. Voor veel mensen is het handel of werk en ze doen er alles aan om die bron van inkomsten te behouden en te vergroten. Ik kan uit ervaring zeggen dat sommige mensen heel ver gaan in het voorliegen van kennis en het zwart maken van goede mensen voor eigen gewin.

Dat zal zeker zo zijn.

Met liegen en bedriegen zul je zeker wat geld binnen kunnen halen.
Meestal niet voor een langere periode.

Open en eerlijk levert uiteindelijk toch de meeste klanten op.

Back