Filmpje, combat vliegen met Rhino's

Sweet, Hier wachtte ik al op. :) Goed werk, Jeroen! Ik wist trouwens niet dat ze konden watertrappelen. :D Ze vliegen wel lekker vlot iig.

Oh cool, een heel event over de vliegklasse waar ik van houd.

Maar daar ben ik als brevetloze wildvlieger vast niet welkom (als piloot dan). :lol: Ik moet toch maar eens een clubje opzoeken volgend seizoen. ;)

Ik hoop dat het in Nijverdal lekker druk word met Combatwings,echt lachen die dingen,en hoe meer in de lucht hoe beter he :yes:

Met 2 modellen in de lucht valt het nog niet mee om elkaar te raken.

Groeten,
Marcel

HEY, Jup, erg leuke kistjes die Rhino's, Op de MVN (nijverdal) bij ons zijn er meerdere leden met deze dingen. De zijn niet kapot te krijgen :wink: .

Als het weer zo super leuk evenement wordt als voorgaande jaren (waar ik niet aan twijfel) Komen we vast wel weer aan een recore.
Op het eerste Holiday-event dat Han organiseerde (nu is de naam veranderd natuurlijk) kregen we het voor elkaar om een stuk of ik dacht 23 holidays tegelijk in de lucht te brengen. De commentator gaf de WOLK holidays instructies, Loop, rol, ruchtvlucht, en je ziet een hele wolk holidays hetzelfde doen.

Ik heb er weer veel zin in :lol: :lol: :lol: !

Ik zag er eentje int water liggen, maar alle electronica zit toch met klitteband aan de onderkant? Heeft je lipo dat overleefd? :D

De elektronica was niet echt nat geworden omdat hij gedeeltelijk op waterplantjes lag. Aan de onderkant van het vleugeltje zitten diversen uitsparingen voor de apperatuur wat dan weer is afgedekt met vezeltape.
Waterschade viel dius wel mee kon nog gewoon door vliegen .

Groeten Jeroen.

heej jeroen ik kom zelf ook uit tilburg maar dat vliegtuigje dat je hebt is echt relaxed, waar koop je die dingen. mail me anders ffkes

lagguh filmpje man.

morphious@home.nl

ik ben een beginnende modelbouw vlieger. Wat moet ik ammel kopen om te kunnen vliegen, want het lijkt me een groot voordeel dat die dingen moeilijk stuk te krijgen zijn.

Groeten Thomas,

Zie Jeroen z'n onderschrift:

www.mvcsnoopey.nl.nu

:wink:

Das achter de Rexam(glasfabriek) als je van Tilburg naar Dongen rijd,voor de Coca-cola ga je rechtsaf,dan bij kruising van de moer ga je links,vervolgens net voor de bocht weer links en dan op het einde weer links.

Als je dan dat weggetje afrijd zie je vanzelf wat Rhino's in de boom hangen of in de sloot drijven :D

Als je moet leren vliegen kun je beter een trainer aanschaffen,kom anders een keer kijken en dan kun je alle info krijgen die je wilt.

Groeten,
Marcel

ja lijkt me echt heel leuk. Ik ben eigenlijk al jaren aan het twijfelen van wil ik nou wel of niet gaan modelvliegen, maar ik heb je toegevoegd op msn. als je dat geen probleem vind althans, ik spreek je nog.

tanx voor je reply groeten thomas,

want ik was eigenlijk van plan zon wind spirit vliegtuigje te kopen om mee te beginnen, maar ik koop liever meteen iets leuks.

wat voor trainer bedoel je (voor op de PC)

welke totaal prijs moet ik denken als ik zon combat wing wil kopen en ik moet alles nog hebben behalve lader (accu lader) ?

Groeten Thomas,

Back