Harold: Ik vind je een toffe gast, maar hier wordt ik gewoon boos van.. Ik heb mischien een bord voor mijn kop, maar op de ongenuanceerde manier waarop je mensen soms afkat, verdiend ook geen medaile.. Dat flauwe gejank over wildvliegers ben ik zo langzamerhand wel een beetje op uitgekeken. Omdat we niet voor 130 ballen per jaar op een biljartlaken veldje staan te dansen maakt ons nog niet meteen domme gekken hoor! Volgens mij zijn trouwens ook zogoed als alle modelvliegers van de laatste paar generaties begonnen met een speelgoed prulletje op een klein veldje in de buurt, maargoed..
Ik heb ook regelmatig "verstandige" club mensen idioterie uit zien halen, die geven namenlijk ook lang niet altijd et goede voorbeeld. Gewoon je gezond verstand gebruiken is nog et beste. Daar heb je heus geen groep wijze mannetjes en een clubkeet voor nodig. Want als die jongen voortaan met zijn vliegtuig gewoon netjes boven et gras blijft vliegen, is er gewoon niks meer aan de hand.
Van fouten leer je. Hij weet nu dattie beter boven et gras kan blijven, en dat is in ieder geval al een stap in de goede richting.. Dus niet zo somber alstublieft.
Wat bertus zegt is trouwens ook een goede les, trainfreak.
Niet bij clubs in de buurt. ik heb een plattegrondje van mijn omgeving met circels van 5km rond iedere club, en als ik dan toevallig niet op mijn eigen stekkie kan vliegen (koeien, maaien), ga ik rijden en kijk ik of ik daarbij uit de buurt blijf (Goed, ik gebruik speciale tomtom kaartjes in mijn PDA, maar papiertje kan ook. :lol
.
Ik heb ook regelmatig "verstandige" club mensen idioterie uit zien halen, die geven namenlijk ook lang niet altijd et goede voorbeeld. Gewoon je gezond verstand gebruiken is nog et beste. Daar heb je heus geen groep wijze mannetjes en een clubkeet voor nodig. Want als die jongen voortaan met zijn vliegtuig gewoon netjes boven et gras blijft vliegen, is er gewoon niks meer aan de hand.
Van fouten leer je. Hij weet nu dattie beter boven et gras kan blijven, en dat is in ieder geval al een stap in de goede richting.. Dus niet zo somber alstublieft.
Wat bertus zegt is trouwens ook een goede les, trainfreak.