Filmpjes 'vliegen met Tom, Roel, Paco en Thomas'

• Topicstarter Topicstarter trainfreak_1991
  • Startdatum Startdatum
Harold: Ik vind je een toffe gast, maar hier wordt ik gewoon boos van.. Ik heb mischien een bord voor mijn kop, maar op de ongenuanceerde manier waarop je mensen soms afkat, verdiend ook geen medaile.. Dat flauwe gejank over wildvliegers ben ik zo langzamerhand wel een beetje op uitgekeken. Omdat we niet voor 130 ballen per jaar op een biljartlaken veldje staan te dansen maakt ons nog niet meteen domme gekken hoor! Volgens mij zijn trouwens ook zogoed als alle modelvliegers van de laatste paar generaties begonnen met een speelgoed prulletje op een klein veldje in de buurt, maargoed..

Ik heb ook regelmatig "verstandige" club mensen idioterie uit zien halen, die geven namenlijk ook lang niet altijd et goede voorbeeld. Gewoon je gezond verstand gebruiken is nog et beste. Daar heb je heus geen groep wijze mannetjes en een clubkeet voor nodig. Want als die jongen voortaan met zijn vliegtuig gewoon netjes boven et gras blijft vliegen, is er gewoon niks meer aan de hand.

Van fouten leer je. Hij weet nu dattie beter boven et gras kan blijven, en dat is in ieder geval al een stap in de goede richting.. Dus niet zo somber alstublieft.

Wat bertus zegt is trouwens ook een goede les, trainfreak. :) Niet bij clubs in de buurt. ik heb een plattegrondje van mijn omgeving met circels van 5km rond iedere club, en als ik dan toevallig niet op mijn eigen stekkie kan vliegen (koeien, maaien), ga ik rijden en kijk ik of ik daarbij uit de buurt blijf (Goed, ik gebruik speciale tomtom kaartjes in mijn PDA, maar papiertje kan ook. :lol:).

ach, dit zijn vliegtuigjes uit piep van 200gr, een voetbal komt veel harder aan en daar doet toch niemand moeilijk over.
Eerlijk gezegd denk ik dat ik op de club meer gevaar loop dan de mensen in dit filmpje, gewoon door de aard van de toestellen.

en het zijn leuke filmpjes, hier mogen er meer van komen

@freak je mag je boos maken, maar hou het beleefd he. Ieder zijn mening

En we zijn allemaal wel eens ondeugend geweest.
Dus laten we nu aub eens ophouden over die veiligheid.
Het forum staat er onderhand vol van.
Deze jongens weten nu toch hoe het zit.

In plaats van ze aan te moedigen worden ze afgebrand.

Als ze groter gaan komen ze vanzelf op een ander veld terecht.

En als ze met zulke modellen op een club komen worden ze weg gestuurd.
Omdat die modellen vaak een eigen weg willen.
En dus ook in de pits kunnen komen.
En dan is het gezeur niet van de lucht.

Dus jongens, kom op vliegen.
En het enige kritiek die ik wil leveren is maak duidelijker filmpjes :wink:
Succes

geloof me, wij passen wel op hoor :wink: en de mensen die voorbij lopen die vinden het alleen maar geweldig, ze spreken ons allemaal aan ! :D

ps. ik zal de volgende keer ns Guns 'n' roses toevoegen :P

we moeten eerst n beter vliegtuig krijgen de mijne is naar de klote! :S

nee daar ligt t niet aan hoor :P de accu is lui hij laadt niet meer fatsoenlijk dus ik kan m nog geen 15 seconden in de lucht houden

Probeer het lang heel te houden en veel plezier ermee en maak mooie filmpjes :lol:
Hoe minder wind hoe makkelijk he.

Linkjes van conrad werken niet.
Dat kan niet hoe jij dat doe.
Vraag me niet waarom, maar mij lukt het ook niet en andere trouwens ook niet :P
De computer deskundige weten dat vast wel

En oefen ook eens met een flightsimulator.
Er is op dit forum wel meer over te vinden.
Sommige kun je gratis downloaden.
Je kan er goed mee oefenen en je voordeel mee doen

Die WindSpirit is wel een goede keuze.
Zorg er wel voor dat de roeren vlak met de staart liggen !
De webshop die mij ooit zo'n ding verkocht vertelde mij dat ze een stukje omhoog moesten staan (niet dus !).
Doordat ik ze een stukje omhoog zette maakte dat ding een salto achterover met wegwerpen.
Ik kon gelijk nieuwe vleugels kopen.

Nog een filmpje van die WindSpirit :
http://www.kadoshop.nu/images/windspirit.wmv

ik had vernomen dat je met zo'n flight simulator een controller op de pc moet sluiten ????? :S

Kan wel, hoeft niet.
Ik gebruik de Gamebird.
In diverse webshops te krijgen voor rond de 45 euro.
Werkt hetzelfde als een joystick.

gameBird.jpg

Je kan je eigen controller wel gebruiken in combinatie met het programmatje ppjoy.
Maar het instellen is niet bepaald gebruiksvriendelijk.
Ik heb er dagenlang mee lopen emmeren en heb toen de moed maar opgegeven.

De Gamebird werkt in 1 keer

waar kan ik zo'n spel downloaden? ik heb gezocht ik kon niks vinden :S

Kun je het bestelnummer van conrad doorgeven misschien?
linkjes werken niet

Grtz mitch

Zon "airgod" heb ik ook. Alleen noemde ze em bij mij B4 Vulcan. :P Vliegen doettie wel.

De Yellow eagle heeft geloof ik wel een V-tail, maar daar stuurt ie niet mee denk ik.

De Wind spirit is "een echte". :P Flink groot, en heeft een echt werkende V-tail. Dat is een goede keuze.

Ik ben benieuwd, Roel!

Back