Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Da's mijn tekening, echt in 1 minuut gemaakt in Paint, maar goed, dat mag de pret niet drukken toch?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Lekker duidelijk, nulletje vergeten waarschijnlijk, zal 1000uf moeten zijn.FPVUK zei:The capacitor value can be anything from 220 up to 2300 uf ( microfarads ) The higher the value the better, i use 100uf ones.
Belangrijk is ook om het kristal in de videocamera goed vast te plakken. Bij ons op de club ook een gevalletje vage streepjes. Na het vastplakken van het kristal met een druppel epoxy waren de strepen weg. 8O![]()
Tsja, je hebt strepen, strepen en strepen. Elk soort strepen heeft zijn specifieke oorzaak. In jouw geval was het dus dat er wittige strepen ontstonden, niet "spikkeltjes" of stippellijnen. Als je dat filmpje nog hebt. is een voorbeeldplaatje misschien wel zo handig.Ja bij wie was dat ook al weer....Hi...hi. Was wel de oplossing
van het probleem.
Hier wordt het stap voor stap met foto's uitgelegd: LC Filters | FPV UK.
Stroom direct aftappen van de balancer port zoals ze het daar doen is oke zolang je geen current sensor gebruikt, anders krijg je onjuiste waarden te zien.
Goed om te weten want ik had daar niet op gelet. Dus het maakt toch wel uit ondanks dat ze dit zeggen: "Which way round the capacitor is in this circuit ie before or after the ring doesn’t really matter". Verder hebben ze het over een diode plaatsen in het circuit wanneer lange kabels worden gebruikt. Hoe zinvol dat is en wat voor diode heb ik geen verstand van.Nou nee, da's dus niet hoe het moet. De condensator komt altijd aan de kant waar de Tx of camera zit die van een schone spanning moet worden voorzien, doe je het omgekeerd dan heb je geen LC filter meer.