Amstel76 zei:Eigenlijk zijn de T-Rex 450 filmpjes zo goed in elkaar gezet dat je met een beetje gezond verstand deze kan gebruiken voor elke ccpm helikopter. Deze filmpjes zijn handig om binnen dit forum hier naar toe te verwijzen, voor de rest kan men evengoed bij helifreak terecht.
Mocht er echt behoefte aan zijn dan kan misschien BarnOwl eens contact opnemen met Bob? Hij legt iets makkelijker contact dan ons, de vorige pm richting Bob heb ik ook nooit geen reactie op gehad. Mocht er toestemming voor zijn dan wil ik best de moeite nemen om het één en ander weer te gaan uploaden.
Helaas is Bob ook onderdeel van een snel groeiend forum dat zichzelf probeert te beschermen en een aantal belangrijke sponsors heeft. Bob liet mij weten toen ik de eerste keer vroeg wat hij van deze hosting van zijn filmpjes vond dat hij de policy van Will James (Eigenaar HeliFreak) moet respecteren en dat alle Finless filmpjes eigendom zijn van HeliFreak en daarom niet gehost mogen worden op andere forums.
Onofficieel zei hij dat hij niets tegen Will zou zeggen en het daarom oogluikend toestaat MITS de nieuwste versies gehost worden met het nieuwe HeliFreak logo, en dat is hier niet helemaal het geval. Hij valt erover dat er erg oude filmpjes staan......
Als ik jullie was zou ik dus gewoon plaatsen wat je wilt, zolang je niks hoort van Will of Bob is er niets aan de hand. Maar plaats wel de nieuwste versies svp.......
Mijn mening is dat iedere echte heli freak ook echt moet registreren bij Heli Freak, het is meer dan de moeite waard!