Finless Bob's T-Rex video's

Discussie in 'Electro specifiek' gestart door Amstel76, 22 jan 2007.

  1. BarnOwl

    BarnOwl

    Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Berichten:
    492
    Locatie:
    Aerdt
    Helaas is Bob ook onderdeel van een snel groeiend forum dat zichzelf probeert te beschermen en een aantal belangrijke sponsors heeft. Bob liet mij weten toen ik de eerste keer vroeg wat hij van deze hosting van zijn filmpjes vond dat hij de policy van Will James (Eigenaar HeliFreak) moet respecteren en dat alle Finless filmpjes eigendom zijn van HeliFreak en daarom niet gehost mogen worden op andere forums.

    Onofficieel zei hij dat hij niets tegen Will zou zeggen en het daarom oogluikend toestaat MITS de nieuwste versies gehost worden met het nieuwe HeliFreak logo, en dat is hier niet helemaal het geval. Hij valt erover dat er erg oude filmpjes staan......

    Als ik jullie was zou ik dus gewoon plaatsen wat je wilt, zolang je niks hoort van Will of Bob is er niets aan de hand. Maar plaats wel de nieuwste versies svp.......

    Mijn mening is dat iedere echte heli freak ook echt moet registreren bij Heli Freak, het is meer dan de moeite waard!
     
  2. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    De afgelopen tijd de meeste filmpjes van deze man bekeken en moet zeggen dat ze erg leerzaam zijn. Het heeft voor mij aardig wat dingen duidelijk gemaakt hoe een heli werkt en afgesteld wordt.

    Nu nog leren vliegen :oops:
     
  3. paozee

    paozee

    Lid geworden:
    15 dec 2007
    Berichten:
    288
    Locatie:
    Maarssen
    Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  4. Daantjo

    Daantjo

    Lid geworden:
    7 dec 2005
    Berichten:
    288
    Locatie:
    Wichmond---- stomme vragen: 234, meesterlijke antw
    Helifreak doet het niet meer?? of in ieder geval ik kan al ruim een week niet op de site komen. Iemand anders ook last van? (check het even want met mijn werk computer wordt er nog wel eens wat geblokkeerd).

    Grt
     
  5. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    Een week niet is wel HEEL erg lang, ik kan de hele week al dagelijks op de site komen.

    Wat is je gebruikersnaam daar?
     
  6. Daantjo

    Daantjo

    Lid geworden:
    7 dec 2005
    Berichten:
    288
    Locatie:
    Wichmond---- stomme vragen: 234, meesterlijke antw
    Dutchdude

    Kan nog steeds niet op de site komen. Staat dat ze maintenance doen.. vreemd

    Message

    Sorry, the board will be unavailable for about 15 minutes while we update some server software..

    Please check back in about 15 minutes and we should be open and runing again.

    dit dus....
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2008
  7. Burp

    Burp Administrator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    30 jan 2005
    Berichten:
    14.076
    Locatie:
    Zaandam
  8. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    Bij mij doet hij het inderdaad ook gewoon.
     

Deel Deze Pagina