First JetChick (nu met foto)

• Topicstarter Topicstarter JetChick
  • Startdatum Startdatum
@Maikel : Komen die SEXY foto's dan ook op het forum ??? :-) :-)

P.S. Amuseer jullie maandag op ons veld ! Jammer genoeg zal ik er niet bij zijn. Ik zit dan in het verre Florida... *** Zucht *** Hunker hunker...

P.S. Amuseer jullie maandag op ons veld ! Jammer genoeg zal ik er niet bij zijn. Ik zit dan in het verre Florida... *** Zucht *** Hunker hunker...

das maar beter ook , geeft altijd zo een troep die deprons in mijn intake. :-)

Mooi dat filmpje van het starten. Je zie mooi de kerostart beginnen en langzaam komen de sticks eromheen tot leven :) Dan een vlam om de overtollige kero van de koude sticks eruit te spugen en klaar :)

Mooi dat filmpje van het starten. Je zie mooi de kerostart beginnen en langzaam komen de sticks eromheen tot leven :) Dan een vlam om de overtollige kero van de koude sticks eruit te spugen en klaar :)
Ik heb de motor al 3 keer gestart. Op het filmpje was het de eerste keer dat er zo een vlam uitkwam. Ik had wat leidingen verlegd. Daarmee denk ik.

Ga een keer langs bij BVM jets.

Ze hebben daar een showroom dat de moeite waard is :)
About BVM

Hun adres (30 minuten van Orlando Int. Airport)
3481 State Road 419
WinterSprings, FL 32708

Kijk ook of er geen bouwdozen van de camion vallen daar in de buurt :-D

@Sandor : Ik wil anders nog wel eens snel een doosje depron langs sturen die dag... Hahaha, kwestie van de motoren te smeren, niet ? :-)

@Koen : Had het zelfde aanbod nog van iemand anders gekregen. Maar heb gezien dat het vrij ver is van ons hotel en aangezien we maar 3 dagen in Orlando zelf zullen zijn, komt het er wschlk niet van. Hoe dan ook, kan die kisten toch niet veroorloven en meebrengen wordt nog moeilijker ... :-)

Vandaag verder gewerkt aan de cockpit en de 'serviceplaat' Chick-vriendelijk gemaakt :mrgreen:

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben jullie nog de foto's van de cockpit verschuldigd :D. Bij deze:

De roze pareltjes zijn in het echt mooier als op de foto ;)

full

full

full

Let op de schietstoelraketten :-D:

full

Gisteren heb ik een ongelukje gehad. Ik was bezig met iets te maken voor een andere kist. Daarvoor had ik de Zap nodig die op de tafel stond waar de kap op lag. Toen ik die nam viel er een drup van het potje af valt dat natuurlijk op de kap :cry::cry:. Ik heb snel een vod genomen en de boel afgeveegd. Maar zap en canopy's gaan niet samen. Ik heb dan met de polijst-spulletjes van de dremel de kap wat bijgewerkt. Het is al veel minder zichtbaar dan het was maar natuurlijk niet onzichbaar :(.

full

full

eenzelfde paniek situatie heb ik ook eens gehad op mijn geairbrushte helie kap, in paniek greep ik keukenrol, tip: laat het dan zitten maar veeg niet met pluispapier erover ;)

Tot groot verdriet van mijn vriendin ben ik een ander vak begaan.

Ik ben tegenwoordig chirurg:mrgreen:

aangezien dat barbie te groot was moest er 1 cm tussen haar nek verwijderd worden.
en 2 cm tussen de romp uit.(ik heb wel de vrouwelijke vormen laten zitten.);)

ik sta er vrolijk op , maar je had het gezicht van mijn vriendin moeten zien:evil:

full

full

ik dacht laat ik het maar boven een wasbak doen , dan is al dat bloed makkelijk te wegspoelen.
maar dat viel gelukkig mee

full

al met al is het goed gelukt en ze past er perfect in.

de kist ligt momenteel bij de airbrusher voor de laatste handeling.
en dan VLIEGEN:)

de onderzijde is nu af.

deze is een beetje aan de stoere kant:p

de bovenzijde is bijna klaar om in de blanke lak te gaan.
die word wel helemaal origineel barbie style

full
[/IMG]

Back