Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
aan die belofte hou je ikkrijg jij er een ingelijst als aandenken voor het bouwen![]()
het is het hele weekend 'verbroedering met de nederlandse piloten'. Is al jaren een traditie bij ons op de club..is er maandag een treffen?
het is het hele weekend 'verbroedering met de nederlandse piloten'. Is al jaren een traditie bij ons op de club..
@Maikel : Komen die SEXY foto's dan ook op het forum ???![]()
P.S. Amuseer jullie maandag op ons veld ! Jammer genoeg zal ik er niet bij zijn. Ik zit dan in het verre Florida... *** Zucht *** Hunker hunker...
Ik heb de motor al 3 keer gestart. Op het filmpje was het de eerste keer dat er zo een vlam uitkwam. Ik had wat leidingen verlegd. Daarmee denk ik.Mooi dat filmpje van het starten. Je zie mooi de kerostart beginnen en langzaam komen de sticks eromheen tot levenDan een vlam om de overtollige kero van de koude sticks eruit te spugen en klaar
![]()
Ga een keer langs bij BVM jets.@Maikel : Komen die SEXY foto's dan ook op het forum ???![]()
P.S. Amuseer jullie maandag op ons veld ! Jammer genoeg zal ik er niet bij zijn. Ik zit dan in het verre Florida... *** Zucht *** Hunker hunker...
Dat is het belangrijksteik heb wel de vrouwelijke vormen laten zitten.)![]()