NOU MOET JE EFFE GOED LUISTEREN Hé (grapje :wink: )
Ik was in het buitenland op vakantie, meer bepaald de Belgische (Waalse) Ardennen :wink:
Moet kunnen Jan zeker weten
Nu wat die blinkende solarfilm betreft heb je zeker een punt maar het is zoals Jacques reeds aanhaalde een stand off scale DRI. Ik wou een beetje voorkomen dat het toestel al te zwaar zou uitvallen door het gebruik van solartex en eerlijk gezegd heb ik een volledige rol op de kop kunnen tikken voor 25 Euro dus (dat van die Hollanders en gierigheid is dus bij deze dus niet echt waar :wink: )
Maar wel een terechte opmerking, zeker weten. Het ziet er inderdaad niet "naturel'" uit op deze manier en maakt het als schaaltoestel kompleet waardeloos. Tevens heb ik in het verleden ervaren dat die solartex (oid van een ander merk) vleugels van dergelijke kleine toestellen en de constructie ervan "vervormt" door de strakheid van dergelijke bespanning.
Ik ben nu, naast andere projecten, met de tweede vleugel bezig. Tevens hebben wij dit weekend een inter club wedstrijd gehad waarbij wij twee 4 meter hoge eiffeltorens (uit piepschuim) tegen de vlakte hebben gewerkt met onze vliegtuigen. (Hopelijk geen inspiratie voor één of andere minderheidsgroep). Toen al de voorbereidingen en dergelijke klaar waren bleken er opeens 4000 nieuwe posts te zijn bijgekomen sedert mijn laatste bezoek

Ik vrees dat ik nog een leven zal moeten bijvragen :roll:
En dat van die impulsiviteit, tja echt geen grapje, enkele grepen uit mijn assortiment : In een impulsieve bui een perfect werkende computer slopen omdat je ergens gelezen hebt dat je daar een goede voeding voor een acculader kan van maken of in een al even impusieve bui een Airbus van 3 meter lengte snijden in sigmenten uit piep om tot het besluit te komen bij de essamblage dat je bouwhok maar 3 meter lang is
Stevo