Flexacopter ---The Making Of---

Status
Niet open voor verdere reacties.
2 oldtimer auto's erbij inplaats van die 2 moderne koekblikken die er nu staan en het zou zo maar een historisch filmpje van het polygoon journaal kunnen zijn ;)

potverdorie zeg, ik volg dit draadje van de zijlijn maar mijn petje af hoor. Schitterend team work en een mooie beelden.

Heeft even geduurd voordat ik er achter was maar het blijkt dus dat de GH2 bij monitoren via de HDMI uitgang telkens terug schakelt van 720P (50fps) naar naar 1080i (25fps) :( vandaar dat ik toch maar besloten heb om er een aparte kamera bij te zetten in de vorm van een 600 VTL van sony, kunnen we eindelijk in 50fps filmen :D

IMG-0471.jpg

IMG-0473.jpg

@ holco

welke servo's zitten er jou mount?
zou je en deatail foto kunnen maken van de potmeters ?

gr erik

Laatst bewerkt:
Hoi Erik,

Momenteel de MKS 787 en heb ook nog de BLS 451 servo's op de plank liggen.

Potmeter op roll is een Vishay 5K 3 turns/ nick geen idee en is ook niet te zien.

Groetjes,

Mario

@ holco

welke servo's zitten er jou mount?
zou je en deatail foto kunnen maken van de potmeters ?

gr erik

Ha ha, geen idee Pieter heeft wat gerommeld met standaard dingen die in youtube zitten, deshaken was trouwens niet echt nodig ;)

De deshaker doet meer kwaad dan goed op de footage. Mag ik anders een keer wat footage voor je bewerken en deshaken?

Denk ook dat het de flut deshaker van youtube is, filmpje was ik ook totaal niet tevreden over maar Pieter heeft er toch wat leuks van proberen te maken ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back