flight simulator 2006

• Topicstarter Topicstarter _monster_beetle
  • Startdatum Startdatum
tjsa, FS04 was ook al in 03 uit...
Was ff in de war... idd: volgend jaar (gaat snel hè?) komt een nieuwe fs uit, als 't goed is..

Wat je zegt Dirk, vandaar dat FS van zulke goede kwaliteit is :)

hoop dat ie snel komt en dat ze de scenery flink verbeterd hebben, want die vind ik nog niet echt goed, de 777-300 en de 747-400 zien er zwaar brak uit, er zijn veel betere addons hiervoor te koop en vind dat Airbus nu ook wel eens vertegenwoordigd mag worden in FS met de A330 serie of A340 serie.

btw die ene foto is echt, een opstijgende JAL boeing 747-400 vanaf LAX (Los Angeles)

marco bosch zei:
dave als er geen geld voor is dan is er ook geen spel.
geen geld :?: :roll:
marco bosch zei:
als er geen mensen voor zijn dan is er ook geen spel.

er zijn meer flightsimmers dan counterstrikers.....
marco bosch zei:
als er geen tijd voor is dan is er ook geen spel
of terwijl ook een bedrijf zo als microsoft heeft wel eens problemen of andere plannen
zoals geen flightsim meer maken. en duizenden trouwe klanten verliezen?

en uiteraard. no offense eh :wink:

er.. nou.. 8) komt wel, maar nu nog even niet. geduld mensen en geniet nog even dat je naast flightsim ook een modelvlieguig of heli hebt. zodat je écht kan autoroteren of een highpower stol landing kan maken op een "sloped runway".. :D

LOL. groeten

Rico van Dijk zei:
marco bosch zei:
dave als er geen geld voor is dan is er ook geen spel.
geen geld :?: :roll:
marco bosch zei:
als er geen mensen voor zijn dan is er ook geen spel.

er zijn meer flightsimmers dan counterstrikers.....
marco bosch zei:
als er geen tijd voor is dan is er ook geen spel
of terwijl ook een bedrijf zo als microsoft heeft wel eens problemen of andere plannen
zoals geen flightsim meer maken. en duizenden trouwe klanten verliezen?

en uiteraard. no offense eh :wink:

er.. nou.. 8) komt wel, maar nu nog even niet. geduld mensen en geniet nog even dat je naast flightsim ook een modelvlieguig of heli hebt. zodat je écht kan autoroteren of een highpower stol landing kan maken op een "sloped runway".. :D

LOL. groeten

Mee eens ...

jongens ik zeg geen geld kan donders goed zijn dat mircosoft er geen geld voor wil uit trekken.
het kan ook donders goed zijn dat microsoft geen mensen er aan wil besteden op het moment.
kijk maar eens naar die reactie dat voorlopig alle mensen werken aan encarta
het gaat niet om de kopers het gaat om de plannen van microsoft of kijken julie gewoon niet verder dan julie neus lang is. want dat moet je wel doen wil je nog logies kunen denken

Ik kan heel logisch denken... De software verkoopt gewoon zo goed. Ik ken mensen die ieder jaar de nieuwe versie kopen plus sommige add-ons die te koop zijn.

dave als je logisch kon denken dan zag je wel staan "of terwijl"
is het zelfde als aka en nog veel meer afkortingen die slaan op dat kan microsoft ook denken of last van heben.
kijk jij ziet alleen dat jij veel mensen ziet die het spel kopen en dat je zelf het zo al de machtig graag wilt dat er een nieuwe versie uit komt.
dat is niet verder kijken dan je neus lang is.
microsoft is zo als alle bedrijfen afhankelijk van hun personeel en geld en tijd

Ik hoef 'm nog niet.. Heb CFS3 en FS04, bevalt mij best.
Verder laat ik het hier maar bij.

jongens allemaal even pas op de plaats, tot 10 tellen en netjes en beschaafd verder discussieren, anders eindigd de draad met het welbekende slot erop, en dat is nergens voor nodig.

ieder zijn eiegen mening prima, maar probeer niet je mening aan een ander op te drammen :)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 stap terug, ik ben er er weer klaar voor :P

Het MS flightsimulator team is vanaf het begin al een onafhankelijk opererend team binnen Microsoft. Ooit heet Bill het bedrijf overgenomen, en het heeft zich naast enkele andere flight titels alleen met FS bezig gehouden.

Reken er maar niet op dat deze mannen zich met Vista bezig houden, of het moest de compatibiliteit van FS met het nieuwe OS betreffen.

Wat de foto betreft, dit is een heel aardig plaatje die ik ooit op airliners.net heb gezien, ik heb hem er even bijgezocht:

http://www.airliners.net/open.file/647565/L/

Fotootje is getuige het bijschrift genomen tijdens een crossing van de LAX CTR vanaf 3500 ft vanuit een Cessna.

Dat er een nieuwe Flightsimulator komt staat buiten kijf. Of het 2006 of 2007 wordt weet nog niemand. Als ie komt komt ie meestal in november. Dus nog even geduld en je weet het :)

2006 duurt echt nog wel even, ze zijn nog bezig met de survey's van fs2004 te verzamelen.

en dan is het maar te hopen dat 2006 net zo compatible is als 2004 met alle payware kisten en andere add-ons. want in de afgelopen 8 maanden heb ik 3 kisten voor 50 dollar de stuk gekocht.

opweg van Birmingham naar AMS

http://home.planet.nl/~klopp270/fs01.JPG

van Rome naar AMS

http://home.planet.nl/~klopp270/fs02.JPG

http://home.planet.nl/~klopp270/fs03.JPG

net aangekomen op AMS op de 18R en nu via de S -taxiway over de A4 naar de gate

http://home.planet.nl/~klopp270/fs04.JPG

Back