flight simulator 2006

  • Topicstarter Topicstarter _monster_beetle
  • Startdatum Startdatum
Jongens

Ik heb de demo gedownload en hij valt me dik tegen! Ik weet ook wel dat je van een demo niet alles moet/mag verwachten maar toch... Ik heb een 'gamecomputer' en de graphics zijn alles behalve in vergelijking met de screenshots die ze hebben vrijgegeven. Reliëf is ietsje beter als bij de 04 maar dat je bomen en huizen en wegen kan zien??? Die ben ik nog niet tegengekomen hoor. Fin, het valt gewoon tegen.

Zijn er nog andere foumleden met dezelfde mening??
 
Kriek, hier idem dito.. Graphics vallen zeer tegen. Heb ook een redelijke snelle pc en toch schokt de zaak de hele tijd ondanks de matige graphics. Als ik dan recente spellen als Halflife 2, Far Cry enz. speel dan zijn die grafisch toch van een hoger gehalte....
Als de rest van het 'spel' is zoals de demo dan ga ik m'n centen ergens anders aan spenderen.. :wink:
 
Bij mij ziet het er ook zeer goed uit. Vergeet niet dat dit spel voor dx10 en vista gemaakt is. Op de screenshots van MS word een dx10 beta gebruikt.

Vind het niet meer dan logisch dat je nu nog niet het maximale eruit kan halen met dx9. Bovendien is er nog maar weinig hardware wat fsx voluit kan draaien met een echt goede performance.
 
ik heb net op mijn nieuwe systeem dat gelukig fsx voledig vol uit kan draaien.
getest en ik kan zeggen wouw.
eindelijk een mooie sim die echt heel dicht bij de werkelijkheid komt. ook het vlieg gedrag is aardig real.
een lear jet stuurd behoorlijk veel rustiger dan een ulvtje.
de scenery is adem benemend mooi.
deze keer vind ik de tijd dus wel goed genoeg. (zou dat nu komen omdat mijn nieuwe systeem zo veel sneller werkt dacht het wel he)
 
Dus diezelfde demo zou op een pentium 4, met een dikke Radeon en genoeg cash geheugen geen mooi beeld geven en op een fsx systeem bangelijke graphics weergeven?? Als je nergens bomen of huizen ziet staan, kan je dan dat via fsx dat wel zien staan :?: :?: gtrz
 
Het kan ook zijn dat ze wat beknibbeld hebben op de textures voor de demo.. het geheel moet wel downloadbaar blijven natuurlijk.

Microsoft FS kennenden zal het er echt gelikt uitzien hoor.
 
jep kriek
ik zie in de demo mega mooie graphics
ik zal je even vertellen wat voorn systeem ik nu heb.
een intel pentuim Dual core 3.2 ghz 4mb cache procesor
een asus p5w dh deluxe moederbord
een asus en7600gs silent 512 pcie 16x videokaart waar op twee schermen zitten
en 2 gb intern geheugen.

die procesor heeft dus twee keer 3.2 ghz in zich zitten
 
Sowieso is het vrij normaal dat als men een compleet nieuwe engine uitbrengt, dat die dan net niet te draaien is op een op dat moment toch courante PC.

Kijk bv. naar Far Cry, toen die uitkwam was die ook niet met alle bling bling te draaien op een 'normale' PC.
 
Beetje :offtopic:

kuperus zei:
in hoeverre vliegt een model minder realistisch? veel gevoeliger bedoel je? en wat betreft point of view... er is toch mogelijkheid om "tower-view" te doen... sta je dacht ik op vrij vast punt...

Een simulator is en blijft een simulator. Op onze PC'kes (hoe goed ook) zal je nooit hetzelfde bereiken. Misschien ooit eens, wanneer er goede en betaalbare 3D brillen met hoofd bewegingsdetectie etc komen. De PC's zijn nog niet krachtig genoeg om het aerodynamisch model effectief in real-time uit te rekenen afgaande van de vormgeving van het model (echt de luchtstromen rond een mesh emuleren) i.p.v. aan de hand van 'enkele' parameters. Doorsnee vlucht kan je daar wel aardig mee simuleren maar een stall?...

En, belangrijk, zo'n sim zal nooit de fear-factor simuleren van een model waar je uren aan gewerkt hebt potentieel in de grond te boren....

Je snapt het wel..., de tower-view doet het niet onaardig, gewoon denken dat het een klein vliegtuigje is ;)
 
Back
Top