flight simulator 2006

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door _monster_beetle, 13 aug 2005.

  1. Ik kan de volledige versie al bijna hebben voor weinig :)
     
  2. Noah

    Noah

    Lid geworden:
    8 aug 2005
    Berichten:
    2.323
    Locatie:
    Oss
    dat moet een beta zijn.. oktober pas uit.. illegaal meestal paar dagen van te voren.
     
  3. Ik zal het eens checken
     
  4. kriek

    kriek Guest

    Jongens

    Ik heb de demo gedownload en hij valt me dik tegen! Ik weet ook wel dat je van een demo niet alles moet/mag verwachten maar toch... Ik heb een 'gamecomputer' en de graphics zijn alles behalve in vergelijking met de screenshots die ze hebben vrijgegeven. Reliƫf is ietsje beter als bij de 04 maar dat je bomen en huizen en wegen kan zien??? Die ben ik nog niet tegengekomen hoor. Fin, het valt gewoon tegen.

    Zijn er nog andere foumleden met dezelfde mening??
     
  5. marco bosch

    marco bosch

    Lid geworden:
    13 jan 2004
    Berichten:
    3.704
    Locatie:
    Staphorst
    je hebt met de demo gewoon te wijnig tijd om een beetje echt goed te testen.
     
  6. slomo

    slomo

    Lid geworden:
    7 dec 2005
    Berichten:
    611
    Locatie:
    Meeuwen (Belgiƫ)
    Kriek, hier idem dito.. Graphics vallen zeer tegen. Heb ook een redelijke snelle pc en toch schokt de zaak de hele tijd ondanks de matige graphics. Als ik dan recente spellen als Halflife 2, Far Cry enz. speel dan zijn die grafisch toch van een hoger gehalte....
    Als de rest van het 'spel' is zoals de demo dan ga ik m'n centen ergens anders aan spenderen.. :wink:
     
  7. Noah

    Noah

    Lid geworden:
    8 aug 2005
    Berichten:
    2.323
    Locatie:
    Oss
    Heb nergens last van.. kan toch redelijk hoge graphics zien en mooie details.
     
  8. KriZ

    KriZ

    Lid geworden:
    12 okt 2004
    Berichten:
    686
    Bij mij ziet het er ook zeer goed uit. Vergeet niet dat dit spel voor dx10 en vista gemaakt is. Op de screenshots van MS word een dx10 beta gebruikt.

    Vind het niet meer dan logisch dat je nu nog niet het maximale eruit kan halen met dx9. Bovendien is er nog maar weinig hardware wat fsx voluit kan draaien met een echt goede performance.
     
  9. marco bosch

    marco bosch

    Lid geworden:
    13 jan 2004
    Berichten:
    3.704
    Locatie:
    Staphorst
    ik heb net op mijn nieuwe systeem dat gelukig fsx voledig vol uit kan draaien.
    getest en ik kan zeggen wouw.
    eindelijk een mooie sim die echt heel dicht bij de werkelijkheid komt. ook het vlieg gedrag is aardig real.
    een lear jet stuurd behoorlijk veel rustiger dan een ulvtje.
    de scenery is adem benemend mooi.
    deze keer vind ik de tijd dus wel goed genoeg. (zou dat nu komen omdat mijn nieuwe systeem zo veel sneller werkt dacht het wel he)
     
  10. kriek

    kriek Guest

    Dus diezelfde demo zou op een pentium 4, met een dikke Radeon en genoeg cash geheugen geen mooi beeld geven en op een fsx systeem bangelijke graphics weergeven?? Als je nergens bomen of huizen ziet staan, kan je dan dat via fsx dat wel zien staan :?: :?: gtrz
     
  11. hezik

    hezik Guest

    Het kan ook zijn dat ze wat beknibbeld hebben op de textures voor de demo.. het geheel moet wel downloadbaar blijven natuurlijk.

    Microsoft FS kennenden zal het er echt gelikt uitzien hoor.
     
  12. marco bosch

    marco bosch

    Lid geworden:
    13 jan 2004
    Berichten:
    3.704
    Locatie:
    Staphorst
    jep kriek
    ik zie in de demo mega mooie graphics
    ik zal je even vertellen wat voorn systeem ik nu heb.
    een intel pentuim Dual core 3.2 ghz 4mb cache procesor
    een asus p5w dh deluxe moederbord
    een asus en7600gs silent 512 pcie 16x videokaart waar op twee schermen zitten
    en 2 gb intern geheugen.

    die procesor heeft dus twee keer 3.2 ghz in zich zitten
     
  13. hezik

    hezik Guest

    Sowieso is het vrij normaal dat als men een compleet nieuwe engine uitbrengt, dat die dan net niet te draaien is op een op dat moment toch courante PC.

    Kijk bv. naar Far Cry, toen die uitkwam was die ook niet met alle bling bling te draaien op een 'normale' PC.
     
  14. Wartexx

    Wartexx

    Lid geworden:
    2 mei 2004
    Berichten:
    2.860
    Locatie:
    Wijchen
    Ben hem ook aan het downloaden, weet er trouwens iemand meer van de phoenix modelvliegsim?
     
  15. dirkske

    dirkske

    Lid geworden:
    18 feb 2006
    Berichten:
    107
    Locatie:
    Aarschot
    Beetje :offtopic:

    Een simulator is en blijft een simulator. Op onze PC'kes (hoe goed ook) zal je nooit hetzelfde bereiken. Misschien ooit eens, wanneer er goede en betaalbare 3D brillen met hoofd bewegingsdetectie etc komen. De PC's zijn nog niet krachtig genoeg om het aerodynamisch model effectief in real-time uit te rekenen afgaande van de vormgeving van het model (echt de luchtstromen rond een mesh emuleren) i.p.v. aan de hand van 'enkele' parameters. Doorsnee vlucht kan je daar wel aardig mee simuleren maar een stall?...

    En, belangrijk, zo'n sim zal nooit de fear-factor simuleren van een model waar je uren aan gewerkt hebt potentieel in de grond te boren....

    Je snapt het wel..., de tower-view doet het niet onaardig, gewoon denken dat het een klein vliegtuigje is ;)
     

Deel Deze Pagina