heb alles effe vertaald voor jou van eagle Thor,
De Zender is an Robbe Futaba 10C. Ik Heb de stellen vraag inmiddels BIJ Eagletree gesteld, en op hon support forum gezet. De unit Zelf has de laatste software.
Eagle boom has Het following geantwoord:
Eric Schumacher, heeft The Eagle Tree support team beantwoord uw support verzoek # 766405 Het klinkt alsof je hebt opnieuw bekleed uw model met 2D-modus is ingeschakeld, zodat wanneer u overschakelt naar 3D-modus de bevolen hoekige tarief is niet goed op nul gezet. De juiste methode voor het opnieuw het knippen van uw model met de Guardian gaat opstijgen en vliegen met stabilisatie met een handicap, het bijknippen van de model voor horizontale vlucht en het opnieuw instellen horizontale vlucht en het verkorten van informatie met een enkele schakelaar toggle zoals aangegeven in de handleiding onder de rubriek "Mode / Config Schakelaar Behavior. " Zodra dit correct is uitgevoerd, moet u in staat om te vliegen in zowel 2D als 3D-modi met het verwachte niveau van de prestaties. We hopen dat deze respons is voldoende uw vragen beantwoord. Zo niet, stuur geen ander e-mail. In plaats daarvan antwoorden op deze e-mail of in te loggen op uw account voor een complete archief van al uw verzoeken om ondersteuning en antwoorden.
Dat Eerste, DUS Het re-trimmen in 2D-modus zAL kloppen. But that is according MIJ Juist wat JE DOET ALS JE Het model for Het eerst instelt. Ik Heb daarop Het following geantwoord:
Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Hebben jullie een duim omhoog voor de service. Maar ik denk niet helemaal begrijpt wat je bedoelt met opnieuw trimmen als in 2D-modus. De handleiding zegt dat ik de schakelaar 1 keer schakelen voor het resetten van horizontale vlucht en afwerking. Omhoog, omlaag, of naar beneden op, afhankelijk van of de schakelaar omhoog of omlaag. Is dit niet zeggen dat ik retrim in 2D of 3D-modus, afhankelijk van de stand van de schakelaar?
Op Het antwoord daarop Wacht cik Nog. Overigens Denk Ik Zelf Absoluut DAT ER iETS mis is gegaan BIJ Het INSTELLEN van Zender van Eagletree Zelf deur MIJ.
Ik ben gisteren peuter many te Laat BEZIG geweest 3:00, zodat Ik Denk dat-Ik Beter van start Opnieuw Kan Beginnen.
Ik begin Dan OOK ontmoette un nieuw model in de Zender, zodat Ik Configuratie op eventueel Verborgen mixen Hebr Aan Staan.
Heb JE overigens Alle uitslagen van de servo's op 100% Staan? Dat Staat in de handleiding, but bijvoorbeeld Mijn hoogteroer Staat op Aproximat 50% tot 48% en naar beneden.
OOK DAT Heb Ik Al Eens aangepast, but that had Configuratie op andere effect op Mijn Probleem.
Kortom, ontmoette al dat-Gezamenlijke (internationale) Denkwerk zouden we er visitors moeten Kunnen Komen.
Met vriendelijke groeten,
Eric Schumacher
Bewerkingen ongedaan maken
nieuw! Klik op de bovenstaande woorden om te bewerken en alternatieve vertalingen weer te geven.
Verwijderen
Voorbeeldgebruik van '':
automatisch vertaald door Google
Woordenboek
Google Vertalen voor bedrijven:
Translator ToolkitWebsite TranslatorGlobal Market Finder
Rechtstreekse vertaling uitschakelenOver Google VertalenMobielPrivacyHelpFeedback verzenden