Flight stabilisation voor vliegtuigen

Hallo Ferdinand,

Super dat het gelukt is. Met die 2D bochten bedoel je waarschijnlijk dat het wat hoekig/schokerig is? Ik heb bij mij rolroeren het richtingsroer bijgemixt misschien kan dat wat helpen of de gain pot voor de rolroeren iets minder hoog zetten. Het is een kwestie van uitproberen.

Groeten,
Thor

Hoi Thor, wat ik bedoel is ook al geef ik bijna full links of rechts dat hij maar moeilijk wilt zeg maar rollen, miss dat de maximale uitslagen in 2D mode van mijn aillerons een stuk kleiner zijn.

Grt

Ferdinand

Even een vraagje. Ik wil mijn Igyro 3e in een brandstofkist (60cc) zetten. Mijn vraag : Is dat dubbelzijdig tape voldoende om de gyro vast te zetten ?
Als de gyro door trilling los zou komen dan heb je heel spontaan een vet probleem lijkt me.
Je zou er nog een elastiek of klittenband overheen kunnen trekken maar het schijnt niet zo goed te zijn omdat dat juist weer trillingen doorgeeft aan de gyro die de werking beinvloed.
Hoe hebben jullie het vastgezet ?
(heb het ding eerst getest in een schuimpje maar daar speelt dit probleem niet)

In een 60 cc brandstofkist is ruimte genoeg: maak een doosje uit Balsa, rondom 2 cm groter dan de gyro. Bekleed het met schuim, plaats gyro in doosje. Deksel er op, klaar!
Lijm of schroef doosje in vliegtuig, probleem opgelost

Back