Fly In E.M.C.R. Rozenburg, zondag 12 juni 2011.

Dat is altijd leuk Ben!! Het kan zijn dat ik zondag een beetje brakjes ben na een 55-urige werkweek, maar dat mag de pret niet drukken:)

Ok, toppie.

Wanneer we dan een keer het vliegverkeer onderbreken kunnen we vanaf het veld richting pits/toeschouwers fotograferen.
Hoeft maar 1 keer bij een lekker zonnetje en we hebben zo'n 6 minuten nodig.
De rest doen we vanaf de zijlijn.
Ik neem alles mee.
Ben.

Tijdens de werkweek een vent dan in het weekend ook natuurlijk. (of was het nu andersom?) :confused:

@ben,

ik heb hier nog die activator sprays staan die mensen bij de indoormeeting via mij besteld hadden, zal ik die even meenemen? Dan kunnen ze iig richting Dordrecht:)

Voor wie nog twijfelt of hij nog langs zal komen, alvast wat foto's. Het is lekker weer, allerlei verschillende toestellen, lekker muziekje en gezellig :)

Foto-C3OO7NVX-D.jpg

Foto-J7D6BFTJ-D.jpg

Foto-MQ76EP3Y-D.jpg

Foto-DKP3YXHW-D.jpg

Foto-EMPAG6JN-D.jpg

Foto-EMPAG6JN-D.jpg

Inmiddels is het nog drukker en nog gezelliger :):)

Groet,
Gerben

Goe gedaan jochie. En ik ook natuurlijk een beetje.:p En Martin voor de geestelijke ondersteuning.
Was een leuke dag en bedankt voor de prettige ontvangst.
Ben.

Laatst bewerkt:
he pardoez de foto`s zijn een beetje aso groot hee duurt een uur voor ze geladen zijn . :yes:

ze zijn wel cool !!

Laatst bewerkt door een moderator:
Het was weer een heerlijke dag.
Lekker veel gevlogen met de Katana en de Yak.

Heerlijk met de funjets volgas kunnen blazen.

Super om met 4 Funjets zo te blazen

volgend jaar zeker weer er bij!

Zojuist terug gekomen van een schitterende (vlieg-)dag waarbij iedereen naar hartelust heeft kunnen vliegen. Voor zover ik het heb kunnen beoordelen heeft iedereen het naar zijn/haar zin gehad. Ook het weer speelde een mooi rol, het was ronduit een schitterende dag.

Ik ga zodadelijk aan de gang met de foto's..............

Back