Fly In E.M.C.R. Rozenburg, zondag 12 juni 2011.

Veel geknutsel en bekijks bij de Fly Inn
IMG_8205.jpg

IMG_8207.jpg

IMG_8232.jpg

IMG_8247.jpg

IMG_8249.jpg

IMG_8251.jpg

IMG_8263.jpg

Het was vandaag echt een fantastische dag.

Hier en daar nog wat info ingewonnen voor mijn eventueele volgende kist :rolleyes:

Helaas ben ik niet zonder kleerscheuren terug gekeerd:(
De calmato sport begon al vroeg vanochtend, tijdens een landing brak het onderstel los van de romp met als gevolg dat de punt van de wielschoen door de vleugelfolie kwam zetten.
Heb het gelukkig snel kunnen fixen met componenten lijm en tape :yes:, maar helaas, een paar vluchten later verloor ik mijn aileron:?

Met de flycat mocht het ook niet echt baten.
Tijdens de maiden kwam de motorhouder los, met als gevolg een hap uit de vleugel, niet veel schade dus "no worries".
Helaas bij de (uiteraard) laatste vlucht gaf ik te laat (of weinig) up, de flycat ging zo de bramenstruiken in, heb nu alleen nog de ingewanden van het beesie:(

Maar al met al heb ik het behoorlijk naar mijn zin gehad :mrgreen:

Het nieuwste lid?! Volgens Eric gaat de eerste vlucht wel erg goed!
IMG_8255.jpg

Ook volop paparazzi aanwezig.
IMG_8233.jpg

Dus er werd tevens gebruik gemaakt van een waakhond. ;)
Die hier en daar een pootje mee hielp.
IMG_8260.jpg

IMG_8294.jpg

Ook de knuffelvluchten mochten niet vergeten worden...
"Mama, Fluffy is misselijk!"
IMG_8202.jpg

IMG_8201.jpg

Rond 17.00 uur vertrokken de eerste mannen naar huis...
IMG_8272.jpg

IMG_8259.jpg

bedankt voor alle fotos, er was nog iemand met een camera met dikke lens erop (naam even kwijt) en die heeft ook een paar erg gave foto's gemaakt!

hier nog een filmpje van de erge mooie turbine heli met een geslaagde noodlanding na ik heb begrepen een defect in de staart rotor

Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtige dag mooi weer en wel wind maar niet extreem.

Bezoekje aan:E.M.C.R. Rozenburg. Zondag 12 juni 2011.

Er waren heel wat mensen op de been, er was voor muziek gezorgd en er was heel wat publiek aanwezig die de nodige foto's en films hebben geschoten waar ik er een van was.
attachment.php

Kijkje in het publiek in de eerste uurtjes
attachment.php

Later op de dag werd het steeds drukker en er kwamen de nodige nieuwe piloten met hun toestellen.
Een van de heli's die ik echt schitterend vond was de BO-105 in een Red Bull uitvoering.
attachment.php

Dat komt waarschijnlijk omdat ik die van Richard pas heb gezien van dichtbij, maar een plaatje om te zien, en zeker in deze uitvoering. Hier nog een foto met de trotse eigenaar piloot.
attachment.php

In de vlucht ziet deze heli er zo uit
attachment.php

Vliegtuigen
attachment.php
in diversen soorten en modellen
attachment.php

attachment.php

attachment.php

Deze is van een oude bekende van me
smile.gif
hallo Eric
attachment.php

En wat te denken van deze jonge piloot die menig toeschouwer verbaasde met zijn vliegkunsten, niets was hem te gek.
Mijn complimenten hoor
tup.gif

attachment.php

Wat actie foto's
attachment.php

En .... deze komt niet uit Phoenix Sim..
attachment.php

Mooi om te zien ...
attachment.php
Ik ken niemand uit deze vereniging dus kan ook geen namen bij toestellen noemen of zetten.
attachment.php
Maar daar komen jullie zelf wel uit
attachment.php

Er waren ook nog andere bekende die gek zijn op heli's
hmm.gif
heligek misschien.
attachment.php

John met zijn Trex600 en 700 die hij ter plaatste nog even via de notebook ging aanpassen.
attachment.php

Overal werd er gevlogen en niet alleen met het model Trex.
attachment.php

Mooie landing na een geslaagde vlucht..........
attachment.php

met vriendelijke groet

Thanks voor het posten!!:)
zit wel goed,wel bale dat ik gisteravond mijn Freeair blast crashte waarmee ik wou vliegen bij jullie
echter hij ligt op dit moment weer
op bouwtafel en het niet vliegen was een goede beslissing

aangezien er nog meer beschadigt was dan ik eerst gezien had
ik moet dit nog effe snel maken want ik ga binnenkort nog in voetbal stadion mee vliegen.

hier nog ander filmpje

@alexzzz
Maar hoe komt het is het te warm geworden?

BTW; mooie foto's allemaal heb echt weer wat gemist. hoop dat volgend jaar de toetsweek anders valt.

en Do? gebruik jij wel lijm voor je scharnieren????

grtz paul

@alexzzz
Maar hoe komt het is het te warm geworden?

Goede vraag, bij de eerste keer volgas geven hield hij al in. Ik trek +/- 55A terwijl er mensen zijn die dit motortje op 100A belasten en dan blijft ook alles heel. Misschien heb ik gewoon pech, voor die 18 dollar had ik er al bewust 2 reserve genomen. Het was alleen even spannend met landen, gelukkig ging het goed:)

Back