Fly-in posterholt 23 aug. 2009

Vandaag al heerlijk gevlogen in Posterholt! Mega gezellige club, En vriendelijke mensen!

En nog extra bedankjes voor Bart! Heeft me vandaag geholpen met de P-51d mustang. Motortje loopt nu perfect, en bart heeft de kist voor me ingevlogen!! :D

Bedankt Bart :) En tot morgen weer ;)
Zal vanavond nog een ontvanger in de Spitfire zetten, Kunnen we daar ook even mee spelen morgen ;)

Nog veel plezier daar heren, en tot morgen :bye::bye:

Iemand toevallig het adres? ik ben van plan er dadelijk ook heen te gaan.

Leuk dat je langs bent geweest :) nu kennen we ook het gezicht achter de naam :) :) En nu kan ik het me trouwens ook weer herrineren, we hadden toen gemaild voor de zender van mijn buurman ;)

maar vliegweekend zit er weer op voor mij, Was erg warm vandaag, maar ook weer erg gezellig :)

Tot de volgende Fly in. :bye::bye:

@ Bart Verhoeven,
We mailen snel eens om samen te kunnen vliegen :)

Leuk filmpje.
Maar is het normaal niet de bedoeling dat het vliegtuig naar zijn baasje komt ipv dat de piloot achter zijn vliegtuig aanloopt.
Als ik naar tenminste andere 3d piloten kijk (die lopen alleen een stukje naarvoren voor de veiligheid) :oops: :oops:
maar wel hele mooie smoke

Leuk filmpje.
Maar is het normaal niet de bedoeling dat het vliegtuig naar zijn baasje komt ipv dat de piloot achter zijn vliegtuig aanloopt.
Als ik naar tenminste andere 3d piloten kijk (die lopen alleen een stukje naarvoren voor de veiligheid) :oops: :oops:
maar wel hele mooie smoke

Bij het eerste stukje liet ik hem naar me toe komen ;)

maar wou het graag in het midden doen dus vandaar :D

Grt.

Ja jij stapt wel wat km's af op een vliegdag denk ik lol.
Ps: voor een zachte harrier landing geef je net voor de touchdown even veel gas (en laat je je hoogteroer zacht los)

Zaterdag ben ik effe langs geweest (op de terug weg van W&W)toch snel een keertje je vlogen met de Mustang (parkzone)
Zondag door samenloop van omstandigheden niet kunnen langsgaan :( (ik had de Bud N mustang tans geladen klaar staan)

Foto's

Heb nog een paar foto's die gemaakt zijn op zondag.
Helaas niet veel foto's, want de camera had het begeven ;)

1001621o.jpg

1001622d.jpg

1001623i.jpg

1001624y.jpg

1001625p.jpg

1001627cvg.jpg

1001628s.jpg

Laatst bewerkt:
Posterholt bedankt voor een prachtige dag! :thumbsup:
Die 5,5 uur rijden totaal was me het zeker waard
De Limburgse gastvrijheid was Top!
Helaas niet kunnen vliegen maar wel lekker slap kunnen OH-en de hele dag
Gezellig daar hoor!

En man, wat een leven maken die pulsjets!
Wel machtig om te zien :p

Hopenlijk tot volgend jaar

Groeten en bedankt, Ralf

Back