Fly-in posterholt 23 aug. 2009

Ik VOND het een hele gezellige / gezonde discusie (tot het een paar posting terug het persoonlijk werd)

@ Alex : ik was er zelf niet bij , maar 4 vluchten op pakweg 4uur (1000-1400) vind ik wel heel veel voor een evenement met andere piloten (zeker als je ook nog alleen wilt vliegen) dat is 1 vlucht per uur a 6 min, is 10% . als die ander aanwezige piloten niet willen vliegen is daar ook niks mis mee .

ps: ik ben Niek wel al op div evenementen tegen gekomen

Maar zoals al divers malen aangegeven moet er variatie inzitten. nu is de trent dat op vele fly-inns/shows steeds meer 3D piloten komen (maar dit geld ook voor jet piloten, soms lijkt het wel een jet treffen)
Die eigenaars/piloten willen allemaal het liefst alleen vliegen (wat ik op zich wel begrijp) maar als er zo een stuk of 5 zijn wordt dat praktische gezien heel moeilijk. en je hebt er dan ook bij, als ze dan 1x keertje (alleen)hebben mogen vliegen , ze nadien nog durven te gaan klagen dat ze maar 1 keertje mochten vliegen.
Sommige nemen dan gewoon Meerdere (vaak van het zelfde genre) vliegtuigen mee waar ze dan mee willen vliegen (als het kan met allemaal alleen) , dat maakt de fustratie bij de andere piloten alleen maar groter.)

niet altijd hoor.

Zekers zijn er ook piloten die echt een show bieten en die moeten ook hun show alleen kunnen geven .

Ook in Nistelrode voor 2 jaar vlogen jullie met een 2M funtana een demonstratie en daar kijkt ook iedere piloot graag naar .

Maar de meeste show piloten vliegen niet op Flyinn,s

En aan schreeuwende 3 meter bakken die alleen maar hovern op het veld heb ik geen interesse .

Ik vind dan een vd Vecht met een 120 gr depronnetje veel interessanter .

Mvg Johan

Bijna weekend !!!.

Ga weer voor gezelligheid en mooi weer.
Dus mensen blijf maar thuis :rolleyes:
Alexzzz neem je wel een horloge mee dan kan ik uitslapen :sleepy: :D:D
Zag dat Hanzl ook komt hmmm nu twijfel ik :-D
BERTO kom je ook nog ???

Laatst bewerkt:
Hee Ger,

nop ook deze moet ik weer skippen :-(
Er moet weer gewerkt worden, maar eens ben ik ervan overtuigd dat ook dat probleem zichzelf oplost :roll:

En wie zit er nou te wachten op mij???

Hee Ger,

nop ook deze moet ik weer skippen :-(
Er moet weer gewerkt worden, maar eens ben ik ervan overtuigd dat ook dat probleem zichzelf oplost :roll:

En wie zit er nou te wachten op mij???

Hee Berto jammer dat je niet kan weer een gezelllig persoon minder, en ja wie zit er nu op jouw te wachten ik denk je vrouw en kind.:)

Nou tot in de pruimentijd dan maar :p

Haha, de vrouw en kids zitten zeker geregeld op mij te wachten.
Maar dat heeft zich terug betaald, heb weer toestemming voor wat anders op jetgebied ;-) :cool:

Hey Ger,

ik zie dat je naar Posterholt gaat ? Jammer, dan gaan we elkaar niet ontmoeten. Ik ga naar (het ook zeer gezellige) Nistelrode. Een pak kleiner ,maar ook erg gezellig !

Groetjes en tot gauw ?

Davy

Jullie moeten het zonder mij doen komend weekend, kwamen even een paar dingen tussen:) (maar komt vast goed verder)

Back