FMS-Spaarnwoude Hemelvaart Show 2010

Hoi allen,

Ik heb dit draadje wel weer op gang gebracht met mijn reactie alhier, maar ik ga er verder niet op door, ik wil graag vliegen en veel plezier hebben.

Gr Japioooooooooo

Fabian; ik ben wel "erkend" KNVvL instructeur, dus de donderdag en vrijdag zit ie goed. Dan zou je nog iemand moeten zoeken voor de zaterdag en zondag, maar dat is vast niet moeilijk:)

goed gezegd Jaap,

kunnen velen een voorbeeld aan nemen, veel draadjes lopen uit op een "relatiediscussie" , weten ze aan het einde niet meer waar het over begonnen is.

en idd , plezier en vliegen , daar gaat het om

see you next week

Hoi allen,

Ik heb dit draadje wel weer op gang gebracht met mijn reactie alhier, maar ik ga er verder niet op door, ik wil graag vliegen en veel plezier hebben.

Gr Japioooooooooo

OOOOh maar dat is zo uitgelegd hoor hahahahahaha

tja afkopen.......... hoeveel biertjes had je in gedachten hahahahahahahaha

nee hoor...... je bent de lu**, wat dacht je van een duetje van saskia en Serge, ik heb nog wel een pruik en jurk voor je:D:D:D

Een duetje? Wat gaan we doen? Sinatra?
Enorm! Kan ik het niet afkopen? Hahahaha. Ik weet niet hoe zo'n microfoon werkt hoor. :-)

voor de mensen die nog lampjes nodig hebben voor nachtvliegen, ik zie net dat Rctechnics ook verlichting strips heeft. Er staat echter dat je ze om de 18 Leds kan doorknippen, bij die van hobbycity kan je dat om de 3 ledjes doen.

RCtechnics Verlichting

Nachtvliegen
Het nachtvliegen kan natuurlijk iedere avond. Echter zoals ik het inschat, zal de lucht zwermen van vliegende lampjes op vrijdag en zaterdag avond. Dit komt eenvoudig omdat de voorgaande jaren de meeste nachtvliegers uit Heemskerk op deze dagen kwamen. Dus dat zal nu ook weer het geval zijn.
Echter zal de lucht dit jaar ook onveilig gemaakt worden in de elke nacht. Dit komt vermoedelijk omdat meerdere mensen aangestoken zijn met deze tak van sport. Dus we zijn benieuwd. Zelf wacht ik nog op hobbycity lights voor mijn swift II.

Je hoeft je natuurlijk niet in te schrijven voor het nacht vliegen. Het is natuurlijk wel vanzelf sprekend dat je controleert wie er op jouw kanaal zit bij het nachtvliegen. Maar dat gaat eigenlijk vanzelf. Net als de mid-airs die regelmatig voorkomen in de nacht. :-)
Mooi, dan komen er ook een aantal rijk verlichte MiniMag's (met 100 tot 200 LEDs erop 8O) en een verloren Swift mee. 8) Alleen hopen op minder wind dan de verwachte windkracht 4. Voor de Depron Discs is dat wel redelijk teveel. :?

laten we maar hopen dat de weersvooruitzichten er een beetje naast zitten

brrrrr

naja is nog een week vooruit , kan nog veranderen

nee hoor...... je bent de lu**, wat dacht je van een duetje van saskia en Serge, ik heb nog wel een pruik en jurk voor je:D:D:D

Ik wist niet dat Serge een jurk droeg?

Wat betreft het weer: We gaan het zien. Er zullen vast mooie momenten tussen zitten. Bijvoorbeeld twee vliegende eagles.
Ik wacht nog op een witte neuskegel en 4 nieuwe servo's DS9500MG die in de kist gaan zitten. Mijn bestaande HS645MG reageren een beetje raar op de nieuwe RX-9-DR M-Link 2.4 Ghz ontvanger. Ik hoop dat het allemaal op tijd binnen komt.

oei thierry

ik hoop ook dat je spulletjes op tijd binnen zijn, weet je ook de oorzaak waarom de servo's zo raar zijn gaan doen?

de mijne is na reparatie weer klaar gelukkig, beetje onhandige landing gehad , maar eigen schuld dikke bult, gelukkig niet te veel schade

dit weekend nog even testen en dan kan ie de caravan in .....

tot volgende week

grtjs
serge

Fabian; ik ben wel "erkend" KNVvL instructeur, dus de donderdag en vrijdag zit ie goed. Dan zou je nog iemand moeten zoeken voor de zaterdag en zondag, maar dat is vast niet moeilijk:)

Onder de leden van de FMS bevinden zich genoeg (officiële) instructeurs. Gastvliegers zonder brevet kunnen dus prima meevliegen, zolang zij maar een geldige WA verzekering hebben.

Het weerbericht voor 13 t/m 16 mei is nog wat wisselvallig zie ik... Laten we duimen dat het weer straks net zo goed is als voorgaande jaren!

Overigens zal ik dit jaar niet het gehele Hemelvaarts evenement aanwezig zijn. De maandag na het Hemelvaart begint namelijk mijn schriftelijk examen VWO.
Waarschijnlijk kom ik dus alleen even zaterdagavond langs, om een paar F3A vluchtjes te maken.

Groet,

Julius

Beetje bijplakken. Voor wie geen licht heeft, gewoon in de buurt blijven. :lol:

Tjah, bijplakken kan wel, echter gaat stroomverbruik vd verlichting ook weer omhoog, en in principe is de hoeveelheid licht meer dan genoeg op de swift, alleen de bovenkant zou wat extra mogen hebben, maarjah, is niet nodig:D

Ik kom donderdag even lang
helaas zonder hurigane met nog met wat werkzaamheden bezig dus hij vliegt nu niet
Maar ik heb wel een andere verassing

Even dit weekend mijn EZ* voorzien van de nodige ledjes, zodat ook daarmee nACHt gevlogen kan worden. Heb ook al 1 disc voorzien van wat ledjes. Een tweede is in de maak. Heb d'r zin an. Was vorig jaar erg gezellig!

Hey Pat !

MIJN EXCUSES !!!!

Klopt...die bijdrage is voor de BBQ :oops::hammer:
Zo zie je maar...even snel een berichtje plaatsen is niet altijd even goed....

En Japiooooooo......sorry....maar wat betreft de betaling aan Het Schap zit ik 100% goed :wink:

Enfin, wat ik zei.....hopelijk hebben we volgend jaar iets met Het Schap geregeld.

Groet,

Bob

Hoi Bob,

Aan wie heb je dat betaald? Wij vragen bij de Odoorner Luchtvaart Club namelijk geen bijdragen, alleen een tientje voor de BBQ.
Maar als er kosten gemaakt worden om jullie evenement te kunnen realiseren, dan zou het niet vreemd zijn om dit met elkaar te delen, je hoeft er als vereniging geen geld bij in te schieten dacht ik zo.
Wij komen op donderdag aan bij jullie.

Tot gauw,

Groetjes Patrick.

Back