FMS-Spaarnwoude Hemelvaart Show 2010

Hallo

Zo allemaal vroeg uit de veren? Het weer is hier idd windstil nu.
We zijn al beginnen aan de 2e rij caravans. De catering staat. Heel profi al zeg ik hetzelf.
Foto' 's uploaden gaat niet echt vanwege gprs. Dat is erg langzaam.
We hebben maar 1 legertent want #2 ging niet in mijn auto.
Maar die is 5x6 meter. Daar kan best wat in.

We gaan ervoor!!!
Tot op het veld

ik word om 10 uur opgehaald door een medevlieger. Inladen zal wel wat tijd innemen, dus we zijn er denk ik rond 11:30-12:00

Tot straks:mrgreen:

Heel veel plezier allemaal de komende dagen. Ik ben gehinderd helaas, dus kom niet met het clubbie ACH mee :( De EZ* zal een andere avond gaan vliegen, maar niet bij de FMS :(

Ik kom vandaag ook naar de show, maar als "wildvlieger" neem ik alleen een videocamera en spiegelreflex mee om jullie prachtige toestellen vast te leggen. Wie weet kan ik eindelijk eens lid worden, want in je eentje vliegen is ook maar saai. :D

Tot vanmiddag dus.

Zo, net terug gekomen van een heerlijke dagje Spaarnwoude:)

Met motregen vertrokken vanochtend, maar al snel werd het droog, en gedurende de hele middag is er gelukkig geen druppel gevallen.

Bij mijn eerste vlucht nog even mazzel gehad; ik steeg op, draaide een rondje, ging volgas recht omhoog en *ploep* motor uit:( In alle rust nog even wat hoogte verloren boven de bomen rechts en kon 'm nog prima landen gelukkig (wel met een hartslag van boven 200). Op de grond nog zitten stellen aan de naalden, hielp niets, bleef maar afslaan......
Gelukkig kwam iemand met een goede tip; "Hee, je zuigt lucht aan, hoe kan dat?" Dus ik ff gekeken, bleek m'n viltklunk losgekomen te zijn:confused: Nadat ik de tank had opengemaakt bleek dat de slang op maar liefst 3 plaatsen door was, kennelijk toch niet zulk best spul geweest.
Anyway; slang vervangen en 10 minuten later vloog ik weer:) (daarna nog 3 succesvolle vluchten gemaakt, alles maar met een harrierlanding gedaan, er stond bijna geen wind)

Ik zet vanavond of morgen wat foto's online, eerst ff bijkomen:mrgreen:

Laatst bewerkt:
@Thierry.

Ik kom zaterdag aanwaaien, neem geen turbine kist mee maar alleen wat electro spul, en bij deze ook mijn vraag of er 230 volt in de buurt van de pits is?

Tot zaterdagmorgen en have fun.

Ger.

is er nu nog wat te zien ?
anders rij ik er nu nog ff naartoe om te kijken :)

grtz lip

ps net terug ff langs geweest al wat leuke dingen gezien
vooral de jankende funjet die ff een rondje deedt

Laatst bewerkt:
is er nu nog wat te zien ?
anders rij ik er nu nog ff naartoe om te kijken :)

grtz lip

Dag mannen,

Het was leuk in spaarnwoude. Ik heb een aantal mensen van het forum persoonlijk ontmoet. Ik ben degene met die rode MD900 heli, dus als er foto's etc zijn dan hoor ik dat graag. Leuke mix donderdag, van alles en nog wat. Mijn MD 900 heeft wel ff gevlogen, maar het was meer een testvlucht. Hij had een half jaartje stilgestaan en omdat ik met veel verschillende heli's vlieg was het wel weer even wennen.

abco

PLING PLONG ................. PLING PLONG

laatste nieuws uit Spaarnwoude, tis hier helemaal TOPPIEEEEEE
ETEN, DRINKEN goed geregeld en heelveel GEZELLIGHEID gelukkig is het nog niet afgelopen en hebben we nog 3 dagen te gaan, dus gaan we weer lekker vliegen en veel ouwe je weet wel .

@Ger is 12 V ook goed ??? anders rollen we de rode loper oeps ik bedoel het verlengsnoer voor je uit!!!!!!!

Groeten uuttttttttttttttttttt Spaarnwoude

Dag mannen,

Het was leuk in spaarnwoude. Ik heb een aantal mensen van het forum persoonlijk ontmoet. Ik ben degene met die rode MD900 heli, dus als er foto's etc zijn dan hoor ik dat graag. Leuke mix donderdag, van alles en nog wat. Mijn MD 900 heeft wel ff gevlogen, maar het was meer een testvlucht. Hij had een half jaartje stilgestaan en omdat ik met veel verschillende heli's vlieg was het wel weer even wennen.

abco

heey die heli zag ik net staan volgensmij was ik er net dat je een andere heli had geprobeerd maar dat weet ik neit zeker
een ding is zeker man o man wat ziet het er gezellie uit emt al die campers en mensen
morgen gaat ik weer kijken gheghe

grtz lip

Het was zeker gezelig op sparenwoude
Jammer dat mijn sukhoy niet af was anders hadden we er mee gevlogen
Gelukig staat er heel wat mooi's op het veld

Ik heb een leuke dag gehad, mooie kisten en strakke vliegkunsten gezien! Paar fototjes:
full

P47D, mooi schaal gevlogen. Ik vlieg er graag eens met mijn P51 achteraan!
full

Prachtige heli; met een echte NOTAR!?
full

1 woord: WAUW!
full

Voor het eerst een Jet gezien
full

Jet wash! (need a bigger zoom.....)
full

WAUW again... .
full

Nice landing! (Japio toch?!)

Wel moeilijk licht met al die bewolking.
Morgen weer kijken, het schijn beter weer te worden!

(PS ik ben geen lid van een club ofzo, dus geen brevet: dan kan ik me zeker niet inschrijven om te komen vliegen he? Jaja, ik weet het, ik moet lid worden snel!) :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Wow ik heb net de hond uitgelaten hier in het pikke donkere bos en het vriest hier gewoon, ik zag die tentjes en dacht die zullen het koud hebben vannacht, maar als de zon ??? oeps als het weer licht wordt, wordt het toch weer een toppie dag we hebben er zin in

Toedeloeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Wow ik heb net de hond uitgelaten hier in het pikke donkere bos en het vriest hier gewoon, ik zag die tentjes en dacht die zullen het koud hebben vannacht, maar als de zon ??? oeps als het weer licht wordt, wordt het toch weer een toppie dag we hebben er zin in

Toedeloeeeeeeeeeeeeeeeeeee

gheghe lekker he die kou heb hier weleens een week in een tentje gezeten (vissen)
ken behoorlijk koud zijn ja

nou heren weltruste hoop dat jullie een schitterende dag morgen hebben :D

Ut was best wel lastig binnenkomen met men Jetje zo voor die bomen langs enzo en op een vreemd veld met wind die van alle kanten komt, maar ik zette men Sprintje wel netjes neer, alleen jammer dat ze het veld niet 2 Mtr verder hadden gemaait hihi, maar ik kwam dankzij Ger Klunder die men Jetje ff omdraaide, toch met draaiende turbine terug in de pits kon taxieen.

full

Mogge Vandaag dus weer eens lekker vliegen

Toedeloeeeeeeeeeeeee

Laatst bewerkt door een moderator:
mannen
was zeker heel gezellig gisteren
ook ik heb veel mensen ontmoet v/h forum
veel mooie modellen gezien en een leuke show van alex met zn yak
wel heel gaaf
alex nog bedankt voor de uitleg van mn extra
op naar t nacht vliegen
vanavond en morgenavond wordt het veld rijkelijk verlicht