FMS-Spaarnwoude Hemelvaart Show 2011 !!

Goed om te zien wat ik nu allemaal moet missen:p

Des te meer reden om volgend jaar wel te gaan:yes:

Bedankt Jan;)

Tja...
Moet ik me dan toch gaan voorbereiden op een lang weekend kramperen....
kattentent.jpg

Of misschien ergens een caravan regelen...:puppydogeyes:

caravannetje huren kost ook niet de wereld hoor !
kan je poessie gewoon mee :yes:

hahaha .

volgend jaar zeker mee , ga denk ik wel een camper huren dan :D

Gearriveerd. T'is rustig. Mensen moeten werken vandaag denk ik. Even wat plaatjes maken ;)

caravannetje huren kost ook niet de wereld hoor !
kan je poessie gewoon mee :yes:
hahaha .

:thumbsup:Als je een caravan/grote tent met daaromheen 4 kleine tentjes ziet, is het niet het smurfendorp... maar dan zijn wij het samen met de katten :D ;) LOL

:zon: trouwens is heerlijk weer, hoop dat jullie je zonnebrand niet vergeten zijn... aangezien het vliegen al de aandacht opeist :rolleyes:

Mooie foto's! Ben benieuwd naar de rest...

Wie zijn dit?

Donderdagavond leuk gesproken met deze jongens, maar vergeten hun naam te vragen. Wie weet wie dit zijn? (Forumnaam of PB mij.)
IMG_5184.JPG

Groeten, Alfred

Donderdagavond leuk gesproken met deze jongens, maar vergeten hun naam te vragen. Wie weet wie dit zijn? (Forumnaam of PB mij.)
Robin (op het MBF Robinio) en Nando (op het MBF Nando). :yes:

Vanavond nog een mooi stukje schaalvliegen van John van Gastel gezien. :rolling:

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is opnieuw een zonnige en warme dag. De middagtemperatuur ligt tussen 21 graden op de Waddeneilanden en 30 plaatselijk in het zuiden. In de avond drijft in het zuiden sluierbewolking het land binnen en aan het einde van de avond is daar een kleine kans op een bui. De wind neemt weer toe naar matig, kracht 4, aan de kust en op het IJsselmeer in de middag naar (vrij) krachtig, 5 of 6.

Bron:
http://knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/

Het gaat weer helemaal top worden vandaag, mooi weer en overdag lekker weinig wind!!! Vanavond aan de BBQ en daarna nachtvliegen!! Wat kan je nog meer willen?

Ehhh geen tot weinig windt
Maar sta nu op t veld en t is al lekker warm
Wordt weer een top dag
Ook een compliment voor de organisatie
Alles is top geregeld
Lekker eten voor weinig
Goeie wc s
En een hoop gezellige mensen

Gisteren ook even langsgefietst :D
Straf briesje, prachtig zonnetje en strakke organisatie :yes:

DSC_0808.jpg

Alexzzzz gaf een mooie demo

DSC_0816.jpg

Rob aan de instructie, plaatje niet?

DSC_0849.jpg

Vreemde eend in de bijt...

DSC_0853.jpg

De heren Ton en v/d Veldt druk bezig met de Brown Bear 4 cilinder inline op de Curtis Jenny :thumbsup:

DSC_0858.jpg

The man and his machine: Dolf Schelvis met zijn waanzinnige Seafury met zelfbouw stermotor :yes:

DSC_0862.jpg

Prachtig om te zien

Mannen een fijne dag vandaag :bye:

Groeten, Ralf

:sad: helaas alweer de laatste dag...

Maar we gaan er gewoon weer een top dag van maken!!! :cool:

ik hoop dat jullie niet van het veld af spoelen , hier in het zuiden stortregend het behoorlijk . :yes:

Back