strutter
PH-SAM
Mooi dat je het zo voor elkaar hebt weten te krijgen! 
Als het je lukt de gaten in het motorschot zo te vergroten dat de motorflens erdoorheen past zou ik adviseren de leiding uit 1 stuk aan de demper vast te maken.
Met tussen de bochten een flexibel stuk ingelast.
Je zou de motorflens dan vanaf de achterzijde kunnen monteren aan de cilinder als dit met de ruimte lukt.
Met een stuk flexibel ben je niet zo gebonden aan een perfekte uitlijning, dit is ook een stuk eenvoudiger te fabriceren
Het lijkt me in jouw opzet erg lastig de losse bochten zo uit te lijnen dat je de teflon verbinding erover heen krijgt (je hebt ook schuifruimte nodig, =grotere gaten), de teflon verbinding is behoorlijk stug.
Groeten, Ralf

Als het je lukt de gaten in het motorschot zo te vergroten dat de motorflens erdoorheen past zou ik adviseren de leiding uit 1 stuk aan de demper vast te maken.
Met tussen de bochten een flexibel stuk ingelast.
Je zou de motorflens dan vanaf de achterzijde kunnen monteren aan de cilinder als dit met de ruimte lukt.
Met een stuk flexibel ben je niet zo gebonden aan een perfekte uitlijning, dit is ook een stuk eenvoudiger te fabriceren

Het lijkt me in jouw opzet erg lastig de losse bochten zo uit te lijnen dat je de teflon verbinding erover heen krijgt (je hebt ook schuifruimte nodig, =grotere gaten), de teflon verbinding is behoorlijk stug.
Groeten, Ralf