Wat mij in dit draadje nu opvalt is dat alweer een aantal moderators en ex moderators in de verdediging schieten. Zelfs zo erg dat men uitspraken doet die eigenlijk als moderator zijnde niet door de beugel kunnen. Wat mij betrefd is dan jou positie als moderator niet geloof waardig meer.
Als je hier bent om enkel te "rellen",enkel hypothetisch gesteld, lijkt me deze overweging (jouw antwoord)
idd niet zo gek!, gelukkig gaat dit om een kleine minderheid..Dus als het je niet aanstaat blijf je maar weg
nu weer On topic.

Tot nu toe zie ik in dit draadje meer mensen die problemen hebben met dit nieuwe formaat dan mensen die dit als prettig ervaren.
Wehkamp.nl, nu.nl, telegraaf.nl, tweakers.net (zomaar 4 sites opnoemend die het beste bezocht zijn in NL) zijn ALLEN gecentreerd en geoptimaliseerd voor een 1024 resolutie.
Die sites bezoek ik niet, en omdat ze tot de best bezocht sites hoorden dan zorgden ze er wel voor dat ze perfect in alle schermen passen anders zijn ze zo hun bezoekers kwijt. Echter de sites die ik wel bezoek werken perfect op mijn 15 inch scherm. Zoals het forum nu op mijn scherm komt moet ik constant van links naar rechts scrollen om de tekst nog enigzins te kunnen lezen. Als ik de optie kies om via de optie links onder in de explorerbalk de maat te verkleinen dan worden de letters te klein.
Alle sites voornamelijk modelbouwsites die ik bezoek passen perfect in mijn scherm, vandaar dat ik het vreemd vind dat men alweer maar moet switchen omdat men hier vind dat we naar een andere voor velen niet op het scherm passende indeling gaan.
Er zijn bij jullie schijnbaar zeer velen die een geldboom in de tuin hebben en die daardoor iedere trend kunnen volgen op het gebied van monitors en alle nieuwe dingen. Helaas is dat hier niet het geval en al was dat het geval dan kwam er nog geen grotere monitor in de kamer te staan. Dat geld spendeer ik liever aan mijn gezin of een etentje met mijn gezin in een goed restaurant.