Henri Kaper
verslagschrijvers
Let op de laatste vier getallen van het archiefnummer ...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wikipedia zei:The Vought XF5U "Flying Flapjack" was an experimental U.S. Navy fighter aircraft designed by Charles H. Zimmerman during World War II. This unorthodox design consisted of a flat, somewhat disc shaped body (hence its name) serving as the lifting surface.[1] Two piston engines buried in the body drove propellers located on the leading edge at the wingtips.
die stiekemerd heeft het 1 en ander uit de foto geshopt![]()
Sorry jongens :lol: kon het even niet laten ... maar het was wel in de geest van de UFO historie, want zo er zijn er meer geweest die de werkelijkheid naar hun hand zetten, toch?
Dat heet "selectieve bewijsvoering".Mooi gedaan, toch?
Sorry jongens :lol: kon het even niet laten ... maar het was wel in de geest van de UFO historie, want zo er zijn er meer geweest die de werkelijkheid naar hun hand zetten, toch?
Hier de pagina waar ik de foto vandaan had: Steeljaw Scribe: Flightdeck Friday - Vought V-173/XF5U-1 "Flying Flapjack"
Jesse is aan de beurt.
Hoi ,
Is Turks zo te horen...
M.vr.grt., Max
weer iets nieuws van de militairen?
Ja, dat is wel zo.
Maar hoe denk jij dat zo een 'ufo' in de lucht gehouden wordt?
Dat lijkt mij best moeilijk.als dit toestel werd gebouwd door mensen....
dan gaan ze die "vlammen " moeten neutraliseren.....
hoe ?????
Ja, de meeste motoren maken lawaai.en dan nog
het lawaai van die uitlaat.....
moet toch ook hoorbaar zijn...
Ik heb nog niets kunnen vinden.was er in het filmpje of uitleg hioerover geen kommentaar ?