FORUMLEDEN met “SCIENCE FICTION” bloed, in de aderen: ........Unidentified flying objects / UF

Weet het niet zeker maar....
Voor deze gebeurtenis hadden ze daar al last van heel andere beestjes die hele oogsten konden vernietigen , naar ik meen...
M.vr.grt., Max

Hoi,
Beestje had het voorzien op de (tot voor kort) belangrijkste basisingredient van onze dagelijkse warme maaltijd. Moet toch wel een belletje doen rinkelen...
M.vr.grt., Max

haha, ik snap wat je bedoelt en alhoewel het beestje wel de naam draagt van de staat waar het gebeurd is komt hij daar niet vandaan.

Hi hi Jesse,
Ja is zo, maar ze hadden het beestje ook niet "Herby" kunnen noemen, dan had niemand het meer kunnen volgen...
M.vr.grt.,
Max

hahaha, nee inderdaad.
Maar misschien moet je even overgaan tot het geven van de door jou bedachte oplossing, voordat we een reprimande van Steffe krijgen ;)

;)Hoi ,
Ik wacht nog ff, zie dat Steffe , Henri en Ad ook nog online zijn, dus hebben ze het wellicht al gevonden....
M.vr.grt., Max

Hoi,
Hoi Ad, slaap je al? Zie je nog steeds....

Ik dacht al , wat hoor ik toch op de achtergrond, zeker geen "eldorado" ..., weer niks gewonnen behalve een chocoladetaart!
M.vr.grt., Max

Laatst bewerkt:
Hoi,
Kom op mensen, dit staat er al:
-datum: Nov 21, 2010?
-kevertje met naam uit staat waarvan naam eindigt met "orado", dat het heeft voorzien op onze piepers/patatten?

M.vr.grt.,
Max

Hugy, dat is helemaal correct !
Vreemd hoor, als het waar is natuurlijjk.
Vragen jullie je weleens af wat je zou doen als je zelf iets soortgelijks mee zou maken?
Persoonlijk zou ik wel even twijfelen om zoiets openbaar te maken.

ufo2.jpg

Dit is de volgende.

Nu al een hint. Het is een zwarte driehoek. Dat is de hint.

Graag datum plaats en natuurlijk nog wat extra info.

Greenville, South Carolina - 05-26-09

On May 26, 2009, at 12:30 PM, I was outside watching some thunderstorms pass by over my home. I had my camera with me, hoping to get a photo or two of some lightning. Instead this strange looking jet plane came from the northwest, and headed south. I thought that maybe it was a new type of aircraft the military was flying. I didn't hear any engine sound, but then again, there was thunder in the background. The sighting occurred in Greenville, South Carolina. Camera used was a Minolta Z5. Thanks, C. Salvo

greenvillesc052609b.jpg

greenvillesc052609c.jpg

Laatst bewerkt:
Back