FORUMLEDEN met “SCIENCE FICTION” bloed, in de aderen: ........Unidentified flying objects / UF

Hoi,
Het is aan Jesse denk ik? Ik zie de laatste dagen geen tot weinig onverklaarbare verschijnselen vanuit mijn dakraam helaas....:new-alien: Maar dat bleek mijn eigen spiegelbeeld te zijn.(Pas naar de kapper geweest, vandaar)
M.vr.grt., Max

ja, de beurt ligt bij mij, maar ik heb op het moment even weinig tijd om wat info op te duikelen.
Als iemand anders een opgave wil plaatsen dan nodig ik die persoon bij deze van harte uit (Helimax) ;)

ja, de beurt ligt bij mij, maar ik heb op het moment even weinig tijd om wat info op te duikelen.
Als iemand anders een opgave wil plaatsen dan nodig ik die persoon bij deze van harte uit (Helimax) ;)

voorruit max

een uitdaging voor u
(gene foto van uwe coiffeur zetten hee....:cool::cool::cool:)

steffe

Laatst bewerkt:
Ik ga wat moois zoeken.
Foto van de coiffeur zou ik niet durven plaatsen, hij is in de leer geweest bij "Edward Scissorhands" geloof ik, en dat kan je nog zien:grin:
M.vr.grt., Max

oei max.....
punkie???

images

steffe:cool::cool::cool::cool::cool::cool:

Hey , hi ( misschien kijkt Bob mee) en hoi,
Zijn er nog mensen aan het zoeken? Hint:
het land waarin deze manuscripten zijn gevonden heeft meer behoefte aan "hosiden", d.i. een japans begrip wat transparantie betekent maar bevat, met weglaten van enkele letters, tevens de voornaam van de zittende regent.
Een paar "Bengels" van de vrouwelijke kunne:razz:, hebben jaren geleden reeds beschreven hoe de regent zijn land zal verlaten.
"Snik..." ben hier helemaal alleen lijkt wel... Is er misschien een groot MBF -gala waar ik niet van weet???

M.vr.grt., Max

Laatst bewerkt:
Hoi,

Nog 1 Δhint:
het land waarin deze manuscripten zijn gevonden heeft meer behoefte aan "hosiden", d.i. een japans begrip wat transparantie betekent en het woord bevat met weglaten van 2 letters d en e en verwisselen van 2 van de overgebleven letters , tevens de voornaam van de "nog net"(geen fries) zittende regent.
Een paar fraaie "Bangles" van de vrouwelijke kunne:razz:, hebben jaren geleden reeds , waarschijnlijk onbewust, beschreven hoe de regent dat land zal verlaten....Het lied heette "Walk .... .. ...ptian"
M.vr.grt., Max

Laatst bewerkt:
Back